Jump to content

Recommended Posts

Posted

:D Hei folkens

:D 27. April (fredag): Ringnes øl-skole.

Da er det igjen klart for Ringnes ølskole i Brygghusbaren fra kl. 2000-2200. Vi møtes på en pub før det for event bespisning og sånt.

Dem som vil drar ut på ”byen” i Oslo etterpå. (Følg med på forumet).

Dette er konge gutter og jenter så HUSK Å SETTE AV DATOEN!!!!!

prisen er kr. 300,-/person og da er det inkludert prøvesmaking av 8-10 ølsorter + 3 øl til konsum.

Påmelding er bindende med betaling innen 17/04-2007 og påmelding  går til Arne snapa på tlf:91610805 (Og ikke på forumet).

Max. Testing

Posted

Jepp. Gå inn gjennnom porten og tvers over hele plassen bort til det gamle brygghuset. Der ligger brygghusbaren og festsalen. Det har utgang mot Biermannsgate.

Posted

Jepp. Gå inn gjennnom porten og tvers over hele plassen bort til det gamle brygghuset. Der ligger brygghusbaren og festsalen. Det har utgang mot Biermannsgate.

Vel jeg kommer, har overnatting på andre siden av gata :-)

Skal sende melding til ARS.... og ikke ASR :-P

Posted

...........Skal sende melding til ARS.... og ikke ASR :-P

Kan vel være en fordel med både ASR og ESP etter en slik seanse. :D :D

MAX: Breisladd

• 2 months later...
Posted

:D Hei

Ja nå er det over 20 stk påmeldte til Øl begivenheten på fredag så dette blir gøy gutter og jenter. Vi møtes vel på samme plass i år som i fjor tenker jeg ?? Klokken ??. Navn på puben for de som vet det.??

:D Max. halvlitere

Posted

Den heter Noahs Ark og ligger øverst ved trikkeholdeplassen på Birkelunden. Ved siden av Rema 1000 i Thorvald Meyers Gate.

Hvor lang tid trenger vi der? 19.00 f.eks, det er dumt hvis folk blir for fulle.

Posted

Mener vi møttes kl 18 sist. Var jo snakk om å ta en matbit slik at man kan holde på ølet en stund :)  Folk får komme når dem vil. Noen av deltagerne inkludert meg selv er der ihverfall til kl 18 8)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...