Jump to content

Landstreff 2018 diskusjon

Recommended Posts

Da har jeg booket rom :-)

Det er ett annet arrangement den helgen (Hallingcup'n) så det vil bli helt smekk fullt  på hotellet så de som VET de skal bør booke rom asap.

Er du usikker, men tror du kommer så bør du også bestille overnatting og heller avbestille når det nærmer seg hvis du ikke kan.

Booket visst rom jeg også, satser på pokal i år.

Ahh, så da blir det mulig å beskue bilen live? Regner med den skal stilles ut ja? Det blir nydelig. Har ikke bestemt meg ift. utstilling selv ennå. En C43 er jo ikke mer spennende å se på enn en vanlig C-klasse.

Jeg må nok sende ned bilen med båt ca 12.-13. mai, så er den i Tromsø tre dager senere..

Jeg må så fly til Tromsø for å hente bilen, for deretter å kjøre veien ned til Gol.

Tipper jeg drar ned søndag 20. mai, da får jeg hentet ut bilen mandag 21. og har i prinsippet greit med tid til turen ned.

Jeg går ut fra at nødvendig båttransport også regnes med.

Lengste reisevei er reisevei, eneste kravet er at man har med bilen :-) Om du flyr og har med bilen som "bagasje" så må du gjerne fly fra Australia :-)

Så må du ta båt så regnes også båtturen selvsagt, den er jo en del av reiseveien.

• 3 weeks later...

Ahh, så da blir det mulig å beskue bilen live? Regner med den skal stilles ut ja? Det blir nydelig. Har ikke bestemt meg ift. utstilling selv ennå. En C43 er jo ikke mer spennende å se på enn en vanlig C-klasse.

Kjedelig om alle tenker sånn. Det er jo ikke meningen at vi bare skal ha noen få biler stående, og alt annet gjemt unna i garasjen. Mangfoldet er interessant, og det burde egentlig være en selvfølge at alle biler er med på utstillingen.

Utfarten i fjor opplevde jeg som en stor suksess og god stemning. Synd om det ikke blir plass til noe sånt i år også.

Spille unnplugged hørtes lurt ut. Evt. om de kan bytte om hvor de spiller, uten at vi bytter om hvor vi er? Det hadde vært trivelig å kunne snakke sammen.

Kjedelig om alle tenker sånn. Det er jo ikke meningen at vi bare skal ha noen få biler stående, og alt annet gjemt unna i garasjen. Mangfoldet er interessant, og det burde egentlig være en selvfølge at alle biler er med på utstillingen.

Jeg er ny på dette, så jeg kjenner ikke til hvordan dette fungerer, trodde ikke at det var vanlig at alle som kom stilte ut bilen sin. Uansett så har jeg bestemt meg for å stille ut bilen  :)

Jeg er ny på dette, så jeg kjenner ikke til hvordan dette fungerer, trodde ikke at det var vanlig at alle som kom stilte ut bilen sin. Uansett så har jeg bestemt meg for å stille ut bilen  :)

Alle biler er velkomne til å stille ut, jeg GLEDER meg til å se din bil, og mange andre biler.

Om det er vedig stemning for det kan det hende vil kan klare å ta en utflukt på Fredag, men det må nesten treffansvarlig bestemme, jeg er jo bare med som gjest og årsmøtedelegat. Jeg skal selvsagt ta min skjerv, men jeg er ikke hverken ansvarlig for treffet eller for gjennomføring så jeg satser på å delta på årsmøtet og under middagen men ellers er jeg som alle andre bare en gjest på treffet.

Jeg gleder meg til å gå rundt å se alle bilene og nyte det som skjer.

Stoler helt og fullt på at Treffansvarlig sørger for et fantastisk treff.