Thomas Madsen Posted March 13, 2018 Share Posted March 13, 2018 Forslag, kommentarer og annet "grums" tar vi i denne tråden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 13, 2018 Author Share Posted March 13, 2018 Da har jeg booket rom Det er ett annet arrangement den helgen (Hallingcup'n) så det vil bli helt smekk fullt på hotellet så de som VET de skal bør booke rom asap. Er du usikker, men tror du kommer så bør du også bestille overnatting og heller avbestille når det nærmer seg hvis du ikke kan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfinn Posted March 16, 2018 Share Posted March 16, 2018 Room booket og bil snart klar(Nei, det er ikke sant i helte tatt ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJ Posted March 16, 2018 Share Posted March 16, 2018 Booket visst rom jeg også, satser på pokal i år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Booket visst rom jeg også, satser på pokal i år. Ahh, så da blir det mulig å beskue bilen live? Regner med den skal stilles ut ja? Det blir nydelig. Har ikke bestemt meg ift. utstilling selv ennå. En C43 er jo ikke mer spennende å se på enn en vanlig C-klasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJ Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Må vel stille ut for å få pokal? Jeg satser på å dra hjem pokalen for lengste reisevei, ca 2599km er det korteste jeg kan få til.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Må vel stille ut for å få pokal? Jeg satser på å dra hjem pokalen for lengste reisevei, ca 2599km er det korteste jeg kan få til.. Hehe, den burde du dra greit i havn Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 19, 2018 Author Share Posted March 19, 2018 Må vel stille ut for å få pokal? Jeg satser på å dra hjem pokalen for lengste reisevei, ca 2599km er det korteste jeg kan få til.. Er med bil ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJ Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Jeg går ut fra at nødvendig båttransport også regnes med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Begynner å kjøre på mandag du da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJ Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Jeg må nok sende ned bilen med båt ca 12.-13. mai, så er den i Tromsø tre dager senere.. Jeg må så fly til Tromsø for å hente bilen, for deretter å kjøre veien ned til Gol. Tipper jeg drar ned søndag 20. mai, da får jeg hentet ut bilen mandag 21. og har i prinsippet greit med tid til turen ned. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Jeg går ut fra at nødvendig båttransport også regnes med. Sålenge du sitter i bilen på hele seilinga, ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Det blir en ferietur for din del da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 20, 2018 Author Share Posted March 20, 2018 Jeg går ut fra at nødvendig båttransport også regnes med. Lengste reisevei er reisevei, eneste kravet er at man har med bilen Om du flyr og har med bilen som "bagasje" så må du gjerne fly fra Australia Så må du ta båt så regnes også båtturen selvsagt, den er jo en del av reiseveien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJ Posted April 6, 2018 Share Posted April 6, 2018 I fjor hadde vi en felles-tur opp til skianlegget i Hemsedal, det var stor suksess. Jeg håper man finner rom for å gjøre tilsvarende i år! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted April 6, 2018 Share Posted April 6, 2018 I år er det en dag mindre med treff (begynte på torsdag i fjor), å har jeg forstått det rett på blir det ikke noen utfarter i år. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJ Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Det er i tilfelle kjipt, det var stor suksess i fjor. Kanskje man heller burde kuttet ned lengden på utstillingen for å få til et slikt opplegg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 Er det mange nok som melder seg på å vil starte treffet på torsdag så vil jeg tro det absolutt vil være en mulighet. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJ Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Ang. underholdning foreslår jeg at de spiller unplugged i år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Eller under vann?? ) Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted April 12, 2018 Author Share Posted April 12, 2018 Ang. underholdning foreslår jeg at de spiller unplugged i år. Kan være tilbøyelig til å være enig.... Tror kanskje vi under middagen/grillingen kunne klart oss like bra med et lite PA.... I år blir det grilling i Persgata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 13, 2018 Share Posted April 13, 2018 Booket visst rom jeg også, satser på pokal i år. Ahh, så da blir det mulig å beskue bilen live? Regner med den skal stilles ut ja? Det blir nydelig. Har ikke bestemt meg ift. utstilling selv ennå. En C43 er jo ikke mer spennende å se på enn en vanlig C-klasse. Kjedelig om alle tenker sånn. Det er jo ikke meningen at vi bare skal ha noen få biler stående, og alt annet gjemt unna i garasjen. Mangfoldet er interessant, og det burde egentlig være en selvfølge at alle biler er med på utstillingen. Utfarten i fjor opplevde jeg som en stor suksess og god stemning. Synd om det ikke blir plass til noe sånt i år også. Spille unnplugged hørtes lurt ut. Evt. om de kan bytte om hvor de spiller, uten at vi bytter om hvor vi er? Det hadde vært trivelig å kunne snakke sammen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted April 13, 2018 Share Posted April 13, 2018 Booket visst rom jeg også, satser på pokal i år. Ahh, så da blir det mulig å beskue bilen live? Regner med den skal stilles ut ja? Det blir nydelig. Har ikke bestemt meg ift. utstilling selv ennå. En C43 er jo ikke mer spennende å se på enn en vanlig C-klasse. Kjedelig om alle tenker sånn. Det er jo ikke meningen at vi bare skal ha noen få biler stående, og alt annet gjemt unna i garasjen. Mangfoldet er interessant, og det burde egentlig være en selvfølge at alle biler er med på utstillingen. Jeg er ny på dette, så jeg kjenner ikke til hvordan dette fungerer, trodde ikke at det var vanlig at alle som kom stilte ut bilen sin. Uansett så har jeg bestemt meg for å stille ut bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Jeg er ny på dette, så jeg kjenner ikke til hvordan dette fungerer, trodde ikke at det var vanlig at alle som kom stilte ut bilen sin. Uansett så har jeg bestemt meg for å stille ut bilen Alle biler er velkomne til å stille ut, jeg GLEDER meg til å se din bil, og mange andre biler. Om det er vedig stemning for det kan det hende vil kan klare å ta en utflukt på Fredag, men det må nesten treffansvarlig bestemme, jeg er jo bare med som gjest og årsmøtedelegat. Jeg skal selvsagt ta min skjerv, men jeg er ikke hverken ansvarlig for treffet eller for gjennomføring så jeg satser på å delta på årsmøtet og under middagen men ellers er jeg som alle andre bare en gjest på treffet. Jeg gleder meg til å gå rundt å se alle bilene og nyte det som skjer. Stoler helt og fullt på at Treffansvarlig sørger for et fantastisk treff. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJ Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Siden det ser ut til å være en viss enighet om at trubadurene egentlig ikke funker så bra, hva med å rett og slett la de få fri disse dagene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts