Gh78 Posted March 12, 2018 Posted March 12, 2018 Hei Skulle starte bil i går, slår på tenning alt normalt så langt. Når jeg vrir tenning over til start mistet jeg all strøm på bilen..nå er bilen låst i park. Går ikke å vri om nøkkel. Ikke en gang lys i kupé. Noen gode tips om hva som er galt. PS, har nylig koblet til ekstra forsterker i bilen. Denne er koblet direkt på batteriet med egen sikring. Setter pris på hjelp. Mvh Gunnar Quote
Blackhills Posted March 16, 2018 Posted March 16, 2018 Hei Skulle starte bil i går, slår på tenning alt normalt så langt. Når jeg vrir tenning over til start mistet jeg all strøm på bilen..nå er bilen låst i park. Går ikke å vri om nøkkel. Ikke en gang lys i kupé. Noen gode tips om hva som er galt. PS, har nylig koblet til ekstra forsterker i bilen. Denne er koblet direkt på batteriet med egen sikring. Setter pris på hjelp. Mvh Gunnar Tomt batteri Sent fra min Lenovo YT3-X50L via Tapatalk Quote
Gh78 Posted March 17, 2018 Author Posted March 17, 2018 Hei Det var dårlig kontakt på batteri modulen. Pusset rent og strammet til minus som er festet til gods. Nå går bilen som en drøm 👍 Quote
Recommended Posts