Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som vet hvor jeg får tak på dempere bak? Ser ut som alle lagere er tomme og at de ikke produseres lenger. MB spesialisten og Auto-Trio tror det vil bli produsert, men vet ikke når det skjer...ps. hydrauliske støtdempere

Posted

Hei! Dette har folk spurt om i mange år her inne. Tror jeg har tilgode å se en eneste tråd om at dette faktisk er gjennomført uten noe form for modifisering. Det er andre fester fra sedan uten hydraulick enn en T-model med. Har du sjekket ebay.de og ebay.com for slike? Tror ikke den er så fryktelig dyre der. Kanskje noen her inne har brukte liggende også? Hør med Olaf, kanskje han kan ha

Posted

Noen som har bygget om fra nivåregulering til "konvensjonelle" støtdempere bak på  85 300 tdt?

Har sett i Sverige at di bruker ofte dempere fra T4...så å si bolt on. Saab rikes også, men må tilpasses mere. Og så blender di bare tanken/beholderen med en boltec2877451fcdcfb6798e1b08a2374ce0.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Er ikke fan av det der, for bilen blir ikke som den i utgangspunktet er tiltenkt å være. Man må blende flere ting enn bare ett hull. Alle T-modeller er levert med dette etter det jeg vet. Men at man på sedan kunne velge. De fleste er dog uten hydraulick på sedan