_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 10, 2018 Posted March 10, 2018 Åpen for bud, eller bytte i en Mercedes-Benz W 123 stjerne til grillen Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 15, 2018 Author Posted April 15, 2018 Det var dårlig interesse her, å det regnet jeg vel egentlig med. Men er det noen som har en Mercedes-Benz stjerne i veldig god stand til w123, så bytter jeg gjerne. Men, jeg sender ikke 70kilo med blader. Bør hentes Quote
tommern57 Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 Det er vel kanskje ingen som har kikka så mye på annonsen? Du må logge ut før du legger ut link Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 16, 2018 Author Posted April 16, 2018 Funker det nå? Anyway, her er et bilde av bladene Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 16, 2018 Author Posted April 16, 2018 Alt er kategorisert, å ligger i riktig rekkefølge på bilde. Det ligger i bunker på bildet. Det du ser er blad nummer 1 øverst Quote
tommern57 Posted April 16, 2018 Posted April 16, 2018 https://www.finn.no/user/ads.html Åpen for bud, eller bytte i noe annet gøy Om du ser på linken, så er det til finn, og en spesifikk bruker, og den siden med oversikt over dine annonser. Om jeg trykker på den, får jeg den siden med mine annonser. Folk som ikke er logga inn, vil jeg tru får beskjed om å logge inn. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 16, 2018 Author Posted April 16, 2018 Aha ja.... Det som er greia. Jeg har slettet selve annonsen. Men det gjorde jeg etter jeg la ut annonsen her. Hadde 26 visninger på 5 uker. Så det er ikke noe fart i finn.no lengre. Ingen som er interessert for et bytte av en stjerne? En stjerne tar mindre plass Quote
Olaf Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 Jeg skal se om jeg har en ekstra stjerne til deg, men jeg holder på å rydde i galskapen, så det kan ta noen dager. (jeg kasta alle mine amcar for lenge siden, og vil ikke ha flere) Med vennlig hilsen, Olaf Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 19, 2018 Author Posted April 19, 2018 Hei Olaf Har helt glemt å oppdatere tråden her. Det ble til at jeg kjøpte en ny. Men du vet, de nye har liten plattform å stå på, mens de gamle har stor. Tror du det lar seg gjøre å bytte om på det? Quote
Olaf Posted April 20, 2018 Posted April 20, 2018 Det vet jeg faktisk ikke. Det jeg vet er at det er et lite helsike å få satt sammen igjen en stjerne som er plukket helt fra hverandre! Med vennlig hilsen, Olaf Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 27, 2018 Author Posted April 27, 2018 Jeg kan bekrefte det, at kjøper du en stjerne på ebay fra Kina til 100 kroner, å det står det er til w123, så er det ikke det. Se tråden min etterpå Quote
Recommended Posts