krio63 Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 Noen som har vært borti dette problemet, på min vito så får ikke stryrings boksen i døra strøm, da virker ikke just av speil og vindusheis, sentrallås og dørvarsel på at lys står på.Har prøvd å bytte boks uten at det hjalp. Quote
Vesto Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 Sjekk ledninger i overgang dør/karosseri for slitasje. Regner med du har sjekket sikringer. Quote
krio63 Posted March 8, 2018 Author Posted March 8, 2018 Ja Har sjekket sikringer, hadde den inne på et verksted som kjørte diagnose og fikk feilkode på at det ikke kom signaler frem, han sjekket at det var strøm frem til sikringen som sitter under sete. Trodde først det var bryteren til vindu og speil,prøvde en ny men like død,prøvde ny boks i døra, aner ikke hva den heter, er ikke så bilkyndig selv,,, det hjalp heller ikke, så prov må ligge mellom sikring og døra. Kan jeg bruke prøvelampe for å finne det ut? Quote
Almosetx Posted March 9, 2018 Posted March 9, 2018 great you for the perfect information you have published here. Quote
krio63 Posted March 9, 2018 Author Posted March 9, 2018 Fant ut av det, var + ledningen som hadde irret tvers av i døren, deilig å slippe kostbare reparasjoner Quote
krio63 Posted March 9, 2018 Author Posted March 9, 2018 :lol:Takk for tipset:-) send regningen med julenissen Men plundra noe, trodde strøm var brun, men den var jo rød og hvit, brukte prøvelampe og så jeg hadde strøm inne før den gikk ut i døra, deilig å finne det ut står på farten til Danmark, greit å ha vindu etc som virker da. Quote
Recommended Posts