Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dette er vel tidenes første kombicupe fra Mercedes.

Du har jo denne tøffingen2560px-Mercedes-Benz_C_230_Kompressor_Sportcoup%C3%A9_%28CL_203%29_%E2%80%93_Frontansicht%2C_31._Mai_2011%2C_W%C3%BClfrath.jpg

Tror jeg må la denne vokse litt på meg, har aldri likt store kombier ala FF eller Panamera.

Likte mye bedre CLS shooting Brake.

Posted

Enig i at CLS SB er et smykke, men jeg tror jeg kunne levd med denne også - men det måtte vært uten den grelle fastmonterte spoileren (del av 'aerodynamikk-pakken').

• 2 weeks later...
Posted

Det er ikke mye GT understell på denne bilen, snarere en "sminket" E-Klasse/CLS fordi motor og girkasse er vel foran på denne og AMG-GT har "transaksel" med girkassen rett foran bakaksel, desuten er motor på AMG-GT plassert bak foraksel. fin bil. men ikke mye AMG GT DNA her..

a7e71f68a61f4d4a79521756e4b4bf89.jpg

Posted

Lurer på hva pris forskjellen blir her..på AMG GT 53 vs CLS 53.

Mistenker sterkt at man betaler noen hundre tusen for fet midt-konsoll i dette tilfelle på AMG GT 53...  :)

Posted

Den markedsføres som en streched GT, men det den jo ikke slik motor og gir er konfigurert. Det er nok også grunnen til at CLS ikke kommer som 63 fordi den ville kanibslisert GT4

Jeg tror ikke Mercedes planlegger 4MATIC på GT, selv om jeg tror det ville vært bra (da hadde modellrekken vært komplett etter min oppfatning) det er noen utfordringer å bygge drivaksel fra bakaksel og frem selv om Porsche klarer dette fint.

Bilen ser jo tøff ut, men noen hard core AMG-GT er det ikke...

• 5 months later...
Posted

Enig i at CLS SB er et smykke, men jeg tror jeg kunne levd med denne også - men det måtte vært uten den grelle fastmonterte spoileren (del av 'aerodynamikk-pakken').

CLS SB er vakker <3