Sven Håkon Posted March 6, 2018 Posted March 6, 2018 Den nye Mercedes-AMG GT 4-dørs coupé er nå offentliggjort; Tilgjengelig i tre utgaver, hvor én har den nye rekkesekseren (pluss EQ-boost), og to kommer med den kjente 4.0-liters store V8eren som er brukt i de fleste andre dagens AMG 63-modeller. AMG GT63S AMG GT53 Interiør: Eksteriør: Quote
Stian Posted March 7, 2018 Posted March 7, 2018 Dette er vel tidenes første kombicupe fra Mercedes. Quote
ALiland Posted March 7, 2018 Posted March 7, 2018 Dette er vel tidenes første kombicupe fra Mercedes. Du har jo denne tøffingen Tror jeg må la denne vokse litt på meg, har aldri likt store kombier ala FF eller Panamera. Likte mye bedre CLS shooting Brake. Quote
Sven Håkon Posted March 7, 2018 Author Posted March 7, 2018 Dette er vel tidenes første kombicupe fra Mercedes. Neida: Quote
Sven Håkon Posted March 7, 2018 Author Posted March 7, 2018 Likte mye bedre CLS shooting Brake. Enig i at CLS SB er et smykke, men jeg tror jeg kunne levd med denne også - men det måtte vært uten den grelle fastmonterte spoileren (del av 'aerodynamikk-pakken'). Quote
tommern57 Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 https://www.youtube.com/watch?v=4SdmHwiuRIg&feature=em-subs_digest Quote
ALiland Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 Har kikket litt på bilder og tror en liten ducktail hadde gjort seg på denne Quote
Lars U. Posted March 22, 2018 Posted March 22, 2018 Det er ikke mye GT understell på denne bilen, snarere en "sminket" E-Klasse/CLS fordi motor og girkasse er vel foran på denne og AMG-GT har "transaksel" med girkassen rett foran bakaksel, desuten er motor på AMG-GT plassert bak foraksel. fin bil. men ikke mye AMG GT DNA her.. Quote
ClasT Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Lurer på hva pris forskjellen blir her..på AMG GT 53 vs CLS 53. Mistenker sterkt at man betaler noen hundre tusen for fet midt-konsoll i dette tilfelle på AMG GT 53... Quote
Sven Håkon Posted March 23, 2018 Author Posted March 23, 2018 Snodig sammentreff, her kan dere sammenligne GT 4-dørs Coupé og den nye CLSen. Quote
Lars U. Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Den markedsføres som en streched GT, men det den jo ikke slik motor og gir er konfigurert. Det er nok også grunnen til at CLS ikke kommer som 63 fordi den ville kanibslisert GT4 Jeg tror ikke Mercedes planlegger 4MATIC på GT, selv om jeg tror det ville vært bra (da hadde modellrekken vært komplett etter min oppfatning) det er noen utfordringer å bygge drivaksel fra bakaksel og frem selv om Porsche klarer dette fint. Bilen ser jo tøff ut, men noen hard core AMG-GT er det ikke... Quote
ClasT Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Snodig sammentreff, her kan dere sammenligne GT 4-dørs Coupé og den nye CLSen. Kul artikkel.... Quote
ALiland Posted September 18, 2018 Posted September 18, 2018 https://bil24.no/billige-amg-gt-43-coupe-i-produksjon/ Liker at monoblock felger er tilbake Quote
Frode Sørensen Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 Satan så stilig....... Amen to that! Quote
Wicky Posted September 21, 2018 Posted September 21, 2018 Likte mye bedre CLS shooting Brake. Enig i at CLS SB er et smykke, men jeg tror jeg kunne levd med denne også - men det måtte vært uten den grelle fastmonterte spoileren (del av 'aerodynamikk-pakken'). CLS SB er vakker <3 Quote
Recommended Posts