Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har fire lettmetallfelger på vinterhjulene. Felgene er originale, men har korrodert mye siden 1995, samt fått en del riper, så de er ikke særlig pene lenger. Noen som kjenner til dyktige felgrenovatører som i tillegg utfører arbeidet til en fornuftig pris (innser selvsagt at begrepet "fornuftig pris" både er subjektivt og må ses i forhold til kvalitet på utført arbeid . . .)

Posted

Bare styr unna Østfold Felgteknikk. Det er ikke lenge siden noen spurte om samme spørsmål her inne. Prøv å se om du finner det innlegget, for der tror jeg noen la ut et firmanavn eller to du kunne utføre dette uten å være redd for å få ødelagte felger tilbake til full pris, slik Østfold Felgteknikk opererer

Posted

Ja, jeg leste om det firmaet, og tenkte dermed jeg skulle spørre om noen visste om noen dyktige.

Jeg leste sikkert ikke helt til bunnen av tråden siden jeg ikke kan huske å ha lest om alternativer. Jeg tar ny gjennomlesning.

Posted

Nå er vel ikke alle kundene til dette firmaet missfornøyde. Så er det noe annet enn diamant cut så funker de nok. Tenker du kan få en bra pris da de sikkert er int i å få en positiv tilbakemelding fra mbe.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Posted

Nå er vel ikke alle kundene til dette firmaet missfornøyde. Så er det noe annet enn diamant cut så funker de nok. Tenker du kan få en bra pris da de sikkert er int i å få en positiv tilbakemelding fra mbe.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Det er sant, men det kan være lurt å være forberedt