ClasT Posted February 27, 2018 Posted February 27, 2018 En kamerat som er i Dubai og kom over denne, E 42 med 85k KM. Noen som kjenner til disse ? Quote
Olav Posted February 27, 2018 Posted February 27, 2018 Spesialmodell fra AMG Japan. Lagd kun 15 stk såvidt jeg kan finne ut. Er vel egentlig bare å få den hjem Quote
ALiland Posted February 27, 2018 Posted February 27, 2018 Aldri sett slike skjermbreddere før. Stilig bil Quote
FredrikJ Posted March 1, 2018 Posted March 1, 2018 Disse såkalte AMG Japan bilene ville jeg vært veldig obs på, husk at dette ikke er offisielle AMG biler. Det finnes ikke noe dokumentasjon på bilene hos AMG i Tyskland og heller ikke noe på chassisnr-sjekk i VeDoc/andre VIN dekodere. Biler fra AMG Japan ser jeg ofte står til salgs svært lenge. Har ikke inntrykk av at de er særlig mye verdt egentlig. Riktignok er det flere som importerer de og tror det... Ang AMG Japan-versjonene av E400/E420 så het de E400/400E S1, S2 og S3 (etter hvor mye de var modifisert) - ikke E42 AMG. Skjermbredderne er også AMG Japan deler forresten. Jeg synes ikke noe særlig om de, de ser så veldig pålimt ut (som de jo er). Ser mange av bilene fra Japan har 500-hjulbuer som er mye penere og stilrent IMO. Men hver sin smak! Det står jo en svært pen E420 med AMG-pakke på Finn nå om man vil ha en slik bil 😊 Ligger et par AMG Japan modifiserte biler under E36 AMG på Mobile også, latterlig priset og stått lenge. Den ene er faktisk en original 300TE-24 3.4 AMG fra Tyskland som kan være verdt en del, men potensielle kjøpere blir nok skremt av hele Japan-greia. Den dyreste til 59k Euro er en E320 som har fått montert diverse deler fra E36 AMG... Quote
ClasT Posted March 1, 2018 Author Posted March 1, 2018 Ja, de Japse listene var stygge. Nei..blir ikke noe handel her nei. Hadde det vært en original E 60 derimot til samme prisen Quote
E_S Posted March 1, 2018 Posted March 1, 2018 Skulle det vært Japan-AMG tror jeg at jeg hadde valgt en japansk bil også. Har litt sansen for designet på disse her.. Quote
Recommended Posts