Enebakk Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 er deg riktig? http://bilforumet.net/showthread.php?t=159087 er det riktig CHARLIE regner med du vet det. iså fall veldig synn
CHARLIE Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 HÆÆÆÆ :shock: :shock: Dette må jeg sjekke opp i!! Kanskje derfor jeg ikke har fått pris på noe jeg holder på å sjekke opp??
Olav Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 De fikk visst problemer etter å ha solgt et par sett med 20-tommere altfor billig til en gærning i Norge. Det ser ut som det kommer til en løsning. Produksjonen går videre. En slik stor bedrift med mange ansatte og annerkjent merkenavn blir ikke bare lagt ned. BBS vil nok også i fremtiden produsere felger. Men noen investorer og banker vil sikkert tape noen kroner. Les også her.
CHARLIE Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 De fikk visst problemer etter å ha solgt et par sett med 20-tommere altfor billig til en gærning i Norge. Hahaha!!! Lurer på hvem han gærningen var :lol:
Thomas Madsen Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 De fikk visst problemer etter å ha solgt et par sett med 20-tommere altfor billig til en gærning i Norge. Hahaha!!! Lurer på hvem han gærningen var :lol: Hvis det ikke skulle mer til, så er det vel kanskje ikke så rart att dem har fått problemer
CHARLIE Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 ...Det ser ut som det kommer til en løsning. Produksjonen går videre. :thumbleft: :thumbleft:
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now