Eirik Tømmerås Posted February 11, 2018 Posted February 11, 2018 Da jeg byttet slavesylinder, clutch, i min kjære -88 190E tok jeg løs slangen til venstre defroster(den som blåser til sidevinduene). Da jeg skulle sette den på plass var den blitt alt for kort. Her må jeg ha blingset mye, for den var jo bare ca halve lengden av det nødvenidge. Jeg bestillte t.o.m en ny, men den var like lang som den gamle. Tenker at jeg må skjøte disse to, men det er jo ikke sånn det skal være? Kjenner at jeg er litt lei av å få varmet opp lårene når det er kaldt ute Quote
bige Posted February 11, 2018 Posted February 11, 2018 Den er ikke fleksibel , så du kan dra den ut til riktig lengde ? Quote
Eirik Tømmerås Posted February 11, 2018 Author Posted February 11, 2018 Jo, den er fleksibel, men kan ikke dras ut. Quote
bige Posted February 11, 2018 Posted February 11, 2018 Jo, den er fleksibel, men kan ikke dras ut. helt sikker . Siden den passet tidligere Quote
Tor Anton Posted February 12, 2018 Posted February 12, 2018 Du kan justere lengden da det er flexirør, men helst så har du mistet overgangen fra 4kantet til rund som sitter mellom flexirøret og varmeapparathuset. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Tor Anton Posted February 12, 2018 Posted February 12, 2018 Du kan å ha lagt den på feil plass Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Eirik Tømmerås Posted February 13, 2018 Author Posted February 13, 2018 Er lenge siden jeg holdt på, men mener det er et hull i ramma under rattstammen den skal tres igjennom. Eller er det der jeg gjør feilen? Slangen er ikke bare litt for kort, det er veldig mye det står i... Quote
Recommended Posts