Guest iad Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Hei, Hva kan man risikere av dyre reparasjoner ved kjøp av en brukt E220 CDI 2000 mod eller nyere? Bortsett fra rust da, men det går jo på garantien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Hei' date=' Hva kan man risikere av dyre reparasjoner ved kjøp av en brukt E220 CDI 2000 mod eller nyere? Bortsett fra rust da, men det går jo på garantien.[/quote']morn, har en slik 2002 mod, som har gått 110000km, har overhode ikke hatt noen problemer, bortsett fra bremselysbryteren som måtte byttes, har heller ikke hørt om noe fra kompiser som kjører drosje att de har hatt noen store problemer med en slik bil, kan anbefales på det sterkeste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KjaSol Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Jeg hadde en 99 mod. som hadde bytta dyser 2 ganger før 200.000 km. Og de koster endel lapper pr. stk, lurer på om det var ca 4000/stk?Glødeplugger kan også bli aktuelt å bytte......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Hei' date=' Hva kan man risikere av dyre reparasjoner ved kjøp av en brukt E220 CDI 2000 mod eller nyere? Bortsett fra rust da, men det går jo på garantien.[/quote'] Rust i dørene går nok på garanti, men resten er de ikke så gira på å dekke. Knekte fjærfester og slikt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paul Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Jeg luftet litt forskjellige tanker rundt bilkjøp for Richard på Løren Auto (han mekker jo på ganske mange MB'er om dagen, så han bør ha litt erfaring), og av alle 210'er var det helt klart 220cdi han anbefalte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.