Jump to content

Mercefreaken eller dette halvsensurerte mølet?

Er forumet på Mercefreaken bedre enn MBentusiastforumet  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest kåre
Posted

Er dette forumet bedre enn forumet på mercefreaken?

Kom igjen folkens, si hva dere mener om disse to ulike forumene!

Guest 300TDT
Posted
Vet at det kanskje ikke egner seg å spørre om slikt her' date=' men jeg tar sjansen likevel. Er det noen som vet hva som er skjedd med forumet på freaken?[/quote']Har sett at det har vært litt trøbbel fra tid til annen men NÅ er det ihvertfall helt OK? Ellers: Hvorfor skulle det ikke egne seg å spørre om det her? Er vel ikke akkurat dødsfiender vi snakker om - eller? 8)
Guest Eivind Soltvedt
Posted

Vil påstå at forumene utfyller hverandre!

ES

Guest Kenneth
Posted

ES

Henger meg på ES her, og må jo si meg enig

med han her ja! 8)

Guest kodvaag
Posted

Kan vi ikke alle være venner? :D

Desse to (og mange andre fora ang. bil) har gitt meg masse verdifull informasjon om mitt bilmisbruk.

Når jeg ser personlige konflikter o.l. diskutert for "åpen web" tenker jeg mitt. Og så leser jeg videre på bilstoffet som intresserer meg!

Drittslenging alà Se og Hør og engelske tabloidaviser hører ikke hjemme her.

Jeg unnlater å stemme siden det ikker er et alternativ som heter "Like gode".

Guest Tin Nguyen
Posted

ES

Henger meg på ES her' date=' og må jo si meg enig

med han her ja! 8)[/quote']

Samme her :)

Posted

ES

Jeg unnlater å stemme siden det ikker er et alternativ som heter "Like gode".

Henger meg på med disse to skribentene.

Egentlig en helt idiotisk avstemning. :roll:

Guest Spiff
Posted

Virker som den som startet tråden ville ha en krangel ut av dette. Å beskylde MBE forumet for å være et halvsensurert møl skjønner jeg ikke... Vet derimot at mitt innlegg om karbonpanser på Mercefreaken ble fjernet, hvem sensurerer?

Guest Michael Nielsen
Posted

Først vil jeg si meg enig med de fleste her - forumene utfyller hverandre på en ganske fin måte.

Synes heller ikke de trådene jeg leser her på MBE virker nevneverdig sensurert akkurat :D

Går med planer om drastiske endringer i layouten for å gjøre forumene mindre designmessig like. Ser ellers ut til at det er livsgrunnlag for begge forum, side om side. Godt med trafikk begge steder.

Vet derimot at mitt innlegg om karbonpanser på Mercefreaken ble fjernet' date=' hvem sensurerer?[/quote']

Det lurer jeg også på, all den tid det bare er svada - jeg har ikke fjernet noe som helst, og sist jeg sjekket var jeg eneste administrator på Mercefreaken... (Og hvorfor i alle dager skulle jeg fjerne et innlegg om karbonpanser? Mulig jeg blander sammen nå, leser begge forumene, men det er da bare her på MBE det har vært diskusjoner om karbonpanser?)

Jeg har sensurert innlegg på Mercefreaken to ganger:

en gang var da det gamle uryddige forumet fortsatt var aktivt, og en eller annen fjortisfjomp hadde lært seg synonymer til det kvinnelige kjønnsorgan. Var tross alt ikke noe helse- og samlivsforum, så jeg fjernet det ene innlegget hans/hennes.

Så var det da skjermbilder fra WIS ble lagt ut - etter samtale med BOS ble det enighet om å fjerne de innleggene som inneholdt disse.

(Regner ikke anmodninger fra folk som har postet i feil gruppe e.l. om å endre på ting eller slette dobbeltpostede innlegg som moderering, det har skjedd et par-tre ganger :) )

Guest Spiff
Posted

Var ikke meningen å tråkke på noens tær, for all del. Synes at Mercefreaken har et greit forum. Jeg var ikke registrert der, postet som gjest, kanskje det som gjorde utslaget?

Guest Michael Nielsen
Posted

Nope, sikker på det ble postet? Serveren har vært litt opp og ned noen ganger. Som sagt ikke sensurert noe som helst på laaang tid :D

Guest Spiff
Posted
Nope' date=' sikker på det ble postet? Serveren har vært litt opp og ned noen ganger. Som sagt ikke sensurert noe som helst på laaang tid :D[/quote']

Husker jeg postet akkurat den samme teksten der inne som her. Forumet var derimot nede ikke lenge etterpå, kan jo ha vært det.

Samtidig vil jeg si at du gjør en fin jobb, Michael, siten din er ryddig, fin og informativ. Synes absolutt at ditt forum har livets rett på lik linje med dette.

Posted

Sensur på forumene skjer i svært liten grad. Jeg kjenner meg godt igjen i det Michael skriver i sitt innlegg. Jeg har slettet endel dobbeltpostinger (selvsagt bare den ene) og noen få "fjortisinnlegg" med fornavn på kjønnsorganene osv. Noen få innlegg som utifra tidspunkt og innhold tydeligvis er postet i fylla er også fjernet som en ekstraservice så vedkommende slipper å dumme seg ut overfor alle som leser forumet. Alt i alt forbausende lite når vi tross alt har nærmere 18000 innlegg her på forumet. Synes dere er flinke til å holde en god tone her, og dermed holder forumet på det nivået som vi ønsker det skal være. En grei blanding av praktiske råd og tips, tekniske diskusjoner og utveksling av erfaringer. Jeg følger ikke så nøye med på Mercefreakens forum, men har inntrykk av at forumene er ganske like. Mange har forslått å slå sammen de to forumene, men jeg synes det bør fortsette som nå. Forumene utfyller hverandre på en ypperlig måte. Det er bedre med to gode forum enn ett dårlig. Ha en fin uke alle sammen. :wink:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...