Classic Posted February 8, 2018 Posted February 8, 2018 Hei! Noen som har tips til firma i Tyskland eller Nederland som renoverer felger? Har et sett 18" sportspakkehjul som skulle hatt seg en runde. Mvh Classic Quote
Tor Anton Posted February 9, 2018 Posted February 9, 2018 Ingen i Norge som klarer dette??? Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
E_S Posted February 9, 2018 Posted February 9, 2018 Et par her som har bra rykte på diverse tyske fora: http://mf-felgenveredelung.de/ (Berlin) http://www.feltec.eu/ (Büdesheim, ved BeNeLux-grensen) Quote
Classic Posted February 9, 2018 Author Posted February 9, 2018 Takker så mye for tips! Skal på ferie i sommer likevel, så tenkte kanskje å finne noen i utlandet. Vet ikke om det er så mye å spare på det da. Quote
E_S Posted February 9, 2018 Posted February 9, 2018 Husk at å fikse felger, med sliping, dreiing, lakkering og sånt ikke akkurat er et prosjekt som gjøres mens man venter.. Quote
Aleks Posted February 9, 2018 Posted February 9, 2018 Takker så mye for tips! Skal på ferie i sommer likevel, så tenkte kanskje å finne noen i utlandet. Vet ikke om det er så mye å spare på det da. Jeg var ikke heldig med mine felger som Østfold Felgteknikk behandlet felgene ble ødelagt og 11000 kr . rett i dass . Jeg har lagt ut bilder av mine felger her på forumet . Håper at du er hedigere med dine felger enn det jeg var lykke til Quote
tommern57 Posted February 9, 2018 Posted February 9, 2018 Får si som han sa til meg, Aleks, du hadde for høye forventninger. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Tror i ingen i denne klubben, inkludert alle medlemmers venner vil bruke Østfold Felgteknikk nei! For et latterlig firma Quote
Jørn Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Hvis Østfold Felgteknikk ikke er aktuelt, er det da noen som har bra tips til andre aktører? Jeg har ett sett 21 toms som trenger en runde. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Har ikke klubben noe form for kontakt med et firma i Oslo? Oslo felgservice (litt usikker på navnet her) Quote
Classic Posted February 12, 2018 Author Posted February 12, 2018 Dette er også en av grunnene for at jeg styrer unna Østfold Felgteknikk. De har jo utstyret til å maskinere den diamantpolerte finishen som er på disse felgene, men hvis de ikke leverer et perfekt resultat ser jeg ikke vitsen. Steindyrt er det å... Takk for inspill. Var det sportspakkefelger til W211 du fikset opp Aleks? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 13, 2018 Posted February 13, 2018 Enig, det er liten vits å betale full pris for halvferdig jobb hos Østfold Felgteknikk. Prøv heller noen seriøse og betal heller en tusenlapp til, så får du det perfekt med en gang Quote
Garavel Posted December 15, 2021 Posted December 15, 2021 Das Unternehmen repariert Felgen für Autos, Motorräder und Fahrräder. Die wichtigsten Vorteile sind: schnelle Arbeit und niedrige Preise. Pulverbeschichtung von Scheiben Reparatur von Aluminiumfelgen Polieren von Scheiben aus kleinen Kratzern und Spänen. https://felgenreparatur.berlin/ Quote
Recommended Posts