Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Har orginal Xenon på min S210.Men nå virker ikke det venstre hovedlyset. Det bare blinker raskt to ganger når jeg vrir om bryteren for deretter å slokke..Noen som kan stille en diagnose?

Posted

Startet bilen og prøvde å tenne lyset noen ganger.. det virket i 4-5 sekunder før det slokket igjen :(.. fremdeles tenneren?

Mye arbeid å skifte tenneren? Av med støtfanger? pris på ny? Hvor billigst?

Posted

Startet bilen og prøvde å tenne lyset noen ganger.. det virket i 4-5 sekunder før det slokket igjen :(.. fremdeles tenneren?

Mye arbeid å skifte tenneren? Av med støtfanger? pris på ny? Hvor billigst?

Tror jeg hadde begynt med det billigste og det enkleste.!

Bytt om pærer på lyktene,så ser du om det er tenneren eller bare pæra som er gåen. Hvis det lyser med den andre pæra,så er pæra gåen. Hvis det ikke lyser med den andre pæra, så kan det være tenneren.

Lykke til!

Posted

Tror at tennerbytte vil hjelpe, hadde samme symtomer som deg. Det rare var at når det ble mildere ute forsvant det. Senere kom det tilbake, prøvde å flytte pærene på motsatt side. Feilen holdt seg på samme side. Tenneren måtte byttes.

Posted

Hei og takk for svar så langt..

Var hos Auto Team i Bergen og fikk pris på bytte.. nesten 6000 ,- Dette gjorde at jeg drøyer det litt... Måtte av med frontfangeren.... Tar da heller jobben selv..MEN.. må få hjelp av dere der ute til å finne ny tenner på nettet. Hos Auto huset på Kokstad skulle de ha nesten 4000,- minus rabatt... Har vært på noen sider i Sverige og kikket.(xenonkungen)prisene der er ikke avskrekkende.. mellom 900 og 1600,-

Har tenkt å legge inn xenon i tåkelysene  :Dnår jeg først har fangeren av... noen ideer til sett? Er det noen som har delenummeret til tenneren?den til nærlyset...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...