Bjørnar Vidme Posted February 4, 2018 Posted February 4, 2018 Jeg kjøpe chrome ringer til og ha i speedometeret mitt til min MB S124 E300TD 1995 i sommer og når jeg skulle sete inn speedometeret igjen og koblet alle ledninger til igjen ville den ikke lyse igjen.. jeg prøvde senere og ta ut bryteren til lyset og spraye kontakt-spray inn der og da fungerte alt av lys i dash og knapper, men... så skulle jeg ta en liten test tur fra vinterlagringa nå og da fungerte alt av lys i dash. kjørte ca 1 time og skrudde av bilen for og spise, kom tilbake og skrudde den på og alt av lys i dashen vil ikke skru seg på... prøvde igjen istad og spraye kontakt-spray samme plass, men ville ikke fungere... Takk for tips eller svar Quote
ProblemDanneren Posted February 4, 2018 Posted February 4, 2018 Når jeg har hatt problemer med lys i dashbord har det skyldes den hvite klumpen/reostat som sitter i direkte kontakt ved lysdimmingen (ryker i loddingen som oftest). Den røde sokkelen ovenfor er en sikring som er verdt å skjekke. Til ihovedsak dashbordlys. Quote
tommern57 Posted February 4, 2018 Posted February 4, 2018 Den røde sikringen er kun belysning i midtkonsollen! Quote
Recommended Posts