Frode Sørensen Posted February 2, 2018 Posted February 2, 2018 Denne gangen møtes vi på Robsrudjordet Grill for en kaffekopp, matbit, dekksparking og bilprat. Sted: Robsrudjordet Grill, Robsrudveien 2, 1470 Lørenskog Dato: 7. februar 2018 Tid: 1800 Quote
cybercowboy Posted February 5, 2018 Posted February 5, 2018 Hvordan foregår dette, går dere med fjær i hatten som ID? Blir min første gang i så fall. Quote
Frode Sørensen Posted February 5, 2018 Author Posted February 5, 2018 Hvordan foregår dette, går dere med fjær i hatten som ID? Blir min første gang i så fall. Fjær i hatten - det hadde vært noe. Neida, vi sitter nå der en gruppe av oss, vanligvis på venstre side av lokalene og prøver å danne et langbord om vi er mange nok. Noen av oss går nok i hvite eller svarte t-skjorter med Mercedes-Benz Entusiastklubb logo på. Velkommen skal du være! Quote
cybercowboy Posted February 5, 2018 Posted February 5, 2018 Satser på å ta en tur innom. Noen som kan ha enkel diagnose, for avlesing? Kunne vært kjekt å sett hva jeg har kjøpt. Fortsatt ikke helt kjent ned gliset. Quote
Jonas124 Posted February 7, 2018 Posted February 7, 2018 Jeg er der tidlig så du kan se etter en e klasse med 3 tusen meter 🙂 Quote
Recommended Posts