FrankWS Posted January 30, 2018 Posted January 30, 2018 Hei. Jeg er sånn delvis i modus for å ta overgang fra Nissan Patrol Y61, 2000 mod. til Mercedes GL. Når jeg ser på finn.no, så ser jeg at noen biler annonseres med offroadpakken. Hva innebærer dette egentlig? Quote
Thomas Madsen Posted January 31, 2018 Posted January 31, 2018 Det er vel mulighet for å låse diff. Quote
S-MO Posted January 31, 2018 Posted January 31, 2018 Muligheit for låsing av senterdiff og i bakaksling, lavgir, muligheit for å heve den på Airmaticen for høgare bakkeklaring, sterkare beskyttelsedeksel under osv Quote
Frode Sørensen Posted January 31, 2018 Posted January 31, 2018 Muligheit for låsing av senterdiff og i bakaksling, lavgir, muligheit for å heve den på Airmaticen for høgare bakkeklaring, sterkare beskyttelsedeksel under osv Kjører selv GL og kan bekrefte dette. Helt uunnværlig om man skal handle GL. Quote
FrankWS Posted January 31, 2018 Author Posted January 31, 2018 Takk for svar. Mulig at jeg har misforstått, men er ikke sperre på senter og bakaksel standard på GL? Quote
Recommended Posts