Nics Posted January 30, 2018 Posted January 30, 2018 Hei! Har en relativt tidlig/midten av 2009 modell W212 E350 CDI. Ser at de fleste W212 jeg møter på veiene får til at hovedlysene lyser sammen med DRL/hockey-lysene, men mine er klin umulig. Spesielt når det er tåke eller lyst pleier folk ha dem på. Er det en grunn til at de ikke fungerer? Har spurt Mercedes/Bertel O Steen, men de hadde ikke peiling. Noen som kanskje har peil? Har forøvrig lest boka og prøvd alt som går an å prøve. Både i forbindelse med lysbryter, men også innstillinger i komputer. Takk for eventuelle tips! Quote
Nics Posted February 1, 2018 Author Posted February 1, 2018 H*lvetes forum er det her a? Lettere å få svar i Sibir. Patetisk! Legg ned dr*ten. Quote
tommern57 Posted February 1, 2018 Posted February 1, 2018 Du får prøve Sibir da, dersom det brenner Quote
Toalmar Posted February 1, 2018 Posted February 1, 2018 H*lvetes forum er det her a? Lettere å få svar i Sibir. Patetisk! Legg ned dr*ten. Har du prøvd søke funksjonen øverst til høyre? Quote
KennethJ Posted February 1, 2018 Posted February 1, 2018 Det er muligens litt overraskende, men det er ikke slik at det sitter lønnede folk her for å hjelpe deg. Folk hjelper på frivillig basis i de tilfeller man har noe å komme med, og jeg mistenker at du ikke havnet øverst på lista over folk de ønsker å hjelpe nå.. Quote
Recommended Posts