Jossoslo Posted January 29, 2018 Posted January 29, 2018 Noen som kan anbefale en ctek lader til denne bilen. Eller hvordan finner jeg ut hva slags lader jeg eventuelt trenger. Har en ctek multi XS 4003, men føler denne ikke duker da bilen kjapt går tom for strøm. Mulig jeg må kjøpe nytt batteri. Er det noe man kan bytte selv? Mercedes sier nei, ikke merke verksted sier ja. Hva mener dere? Quote
slippern Posted January 29, 2018 Posted January 29, 2018 Hvor gammelt er batteriet? Er ikke utenkelig at det må byttes nå.. Om du erstatter batteriet med et identisk et så skal det gå bra.. Quote
E_S Posted January 30, 2018 Posted January 30, 2018 Den laderen skal være mer enn god nok, men den er ikke så stor, så det tar litt tid før den er ferdig. Når den grønne dioden for fullt batteri tennes er batteriet fulladet. Det er nok batteriet som er kaputt om den går strømtom ved vanlig bruk. Det er helt kurant å skifte selv, men det er en del skrujobb, da det ligger under passasjersetet foran. Helt gjennomførbart, men ikke regn med å gjøre det på 5 minutter i veikanten som på gamle biler. Quote
Recommended Posts