Tor Didriksen Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Hei der ute. Er medlem i mercedesklubben.no for der har vi gratis tilgang til EPC'en blandt annet, men kommer ikke inn på datakortet til bilene jeg legger inn. Andre som har merket det samme eller er det noe jeg ikke gjør rett ? Quote
FrodeS Posted March 6, 2018 Posted March 6, 2018 Påloggingen gjennom mbkn er vel en samlepålogging, der man ikke er en "personlig" bruker (tror jeg). Jeg har tastet inn noen chassinummer og fått opp datakort uten problem. Quote
Eirik Tømmerås Posted March 6, 2018 Posted March 6, 2018 Man logger inn med mbkn medlemsnummeret i epc. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 7, 2018 Posted March 7, 2018 Jeg kludrer hver gang Er det blitt noe bedre fremkommelighet, eller er det like trått? Kan noen legge ut en direkte link til innlogging? Quote
Tor Anton Posted March 9, 2018 Posted March 9, 2018 Som Frode sier er du en av mange brukere. Ofte da jeg kommer inn er teksten på tysk å oppsettet på siden noe annet enn det jeg ønsker. Da jeg hadde epc selv var det samme oppsett hele tiden å de bilene jeg hadde søkt på låg inne. Nå er det felles innlogging vi siden til mbkn. Det virker alltid da jeg logger meg inn, men det jeg savner er å kunne skrive inn ett delenummer å så se delen å hva den passer til. Mulig det finnes, men jeg har ikke funnet det. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 11, 2018 Posted March 11, 2018 Hvor i jungelen logger man seg inn på epc? Er det Mercedes-Benz Klubben Norge. No eller er det Mercedes-Benz. No? Finner ingen epc noe sted. Takknemlig for hjelp Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 11, 2018 Posted March 11, 2018 Er det her? Jeg måtte skrive Mercedes-Benz epc på Google for å komme frem dit. Men det står at det ikke er trygt å logge seg inn? Quote
Arnfinn Posted March 11, 2018 Posted March 11, 2018 Da kan du bruke denne: https://service-parts.mercedes-benz.com/dcagportal/DCAGPortal/portalMarket.action?market=Europe Samme men med https som er sikker pålogging. Elendig IT på den siden Quote
Recommended Posts