Jump to content

Recommended Posts

Posted

Første hakk er til regnsensoren ja, ikke intervall. Slitt vindusvisker??

Nææ den er ikke noe spes. slitt, men den går hele tiden på første "hakk" uansett... Er det ikke intervall på S210 ??? kun regnsensor ?.. Den skal vel gå på intervall hvis det er bare "litt" regn eller ????

Det er ikke noen forskjell på hakk 1 eller 2, neste så øker hastigheten...

Posted

Trenger ikke intervallvisker når du har regnsensor som virker. Litt regn så skal den gå over i intervall. Min er veldig lite glad i duskregn, da går den som ei kule. Har du slitt visker slik at det blir igjen "streker" over sensoren, vil viskeren går hele tiden

Posted

Trenger ikke intervallvisker når du har regnsensor som virker. Litt regn så skal den gå over i intervall. Min er veldig lite glad i duskregn, da går den som ei kule. Har du slitt visker slik at det blir igjen "streker" over sensoren, vil viskeren går hele tiden

Mao, hvis det er tørt ute og jeg "reiser" viskerarmen, står med dusjeflaske og "vannskrape" (nal) så skal den gå hvis jeg dusjer (og har den på første hakk selvsagt), og stoppe hvis jeg kjører over med "nal'n" ??

Eller er det en bedre måte å teste dette på ???

Posted

Nå reagerer den ikke sånn momentant. Den må liksom lære seg nedbørsmengden først. Men det kan nok fungere. Bare pass på panseret ditt :wink:

Men når det ikke regner da. Går den hele tiden på første hakket da også?

Posted

Nå reagerer den ikke sånn momentant. Den må liksom lære seg nedbørsmengden først. Men det kan nok fungere. Bare pass på panseret ditt :wink:

Men når det ikke regner da. Går den hele tiden på første hakket da også?

Den går hele tiden uansett :-(

Har ihvertfall ikke merket noe "intervall" på den, har vel ikke akkurat kjørt den så mye på tørr rute heller men skal teste i morgen..

Og jeg tar av viskeren, lar armen sitte før jeg tester....

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...