Robin-Andrè Barmo Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Hei. Jeg har en mercedes s124 200 te 1991 modell som jeg trenger sårt hjelp med råd hva jeg skal gjøre, saken er at bilen min er stein hakke gal på tomgang etter bytte av multireim og tomgangsregulatorslange der den jager som bare det og ikke får jeg bilen til å gå heller når jeg skal kjøre med den. Så hva kan være galt med bilen? Quote
Tor Anton Posted January 21, 2018 Posted January 21, 2018 Kan du ha vært borti en vakuumslange? Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Robin-Andrè Barmo Posted January 21, 2018 Author Posted January 21, 2018 Verkstedet ordnet bilen for meg på grunn at jeg ikke fikk til å skru på bilen for det var så innmari kaldt og jeg var nødt å få ordnet bilen. Men jeg skal få bilen på verksted i morgen for jeg tør ikke å røre noe på grunn av garanti. Men når du nevner vakumslangen så styrker min mistanke også angående slangen. for alt er så finnførlig på bilen. Så vil jeg legge til at alle råd og tips mottaes med stor takk for jeg har ordnet alt på bilen på 10 år for man tar jo dette etter lommeboka. Så atter engang Takker for alle råd og tips som kommer inn. Quote
Recommended Posts