Vesto Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Har kjøpt meg et dobbeltsete til min 2011 Vito. Står to kapteinstoler i den orginalt, men står faktisk som 3 seter hos SVV. Når jeg skulle sette inn setene idag oppdaget jeg at kontaktene under setet ikke passet. Til kapteinstolen er det en kobling til beltefestet, og en kobling til føleren i sitteputa. På toseteren er det bare en kobling som går fra beltet til passasjersetet i midten. Får jo nå selvsagt srs lampe som lyser. Noen råd for å løse dette? Quote
Tor Anton Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 På min 638 er det forskjellig el.nett og styreenhet. Hadde det vært andre veien du skulle bygget om hadde det vært noe lettere. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Vesto Posted January 21, 2018 Author Posted January 21, 2018 Skal ringe BOS i morgen for å høre også. Quote
Vitoinord Posted June 29, 2018 Posted June 29, 2018 Har Vito 2010(9seter) med 3seter foran, skulle hatt kapteinstoler istedenfor. Hvor får jeg tak i det Quote
Tor Anton Posted June 29, 2018 Posted June 29, 2018 Usikker på om kapteinstoler passer i denne, men ønsker du to enkle stoler(eller bare bytte ut "benken" så er det stadig biler som hugges på finn. Ellers så har du alle landets huggere. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
DagH Posted December 8, 2020 Posted December 8, 2020 ..men blir det ikke feil mhp airbagløsningen dersom man går fra 2 til 3 seter, eller omvendt. ??..og passer festeordningen til setene både for kapteinstol og 2 seters benk ? Quote
Recommended Posts