Cronzy Posted January 18, 2018 Posted January 18, 2018 Hei, jeg har hatt et problem på min w210 at noen tilfeller når jeg starter bilen så funker plutselig ikke hovedlyset på f.eks venstre side. Så kan jeg dra på butikken også når jeg skal hjem så kan det hende at begge fungerer igjen. Så kan jeg starte opp bilen neste dag og alt er fortsatt greit. Men når jeg starter dagen etter igjen f.eks så funker plutselig ikke høyre men da er venstre ok. Så bilen bytter litt på, aldri mer enn en av de som ikke fungerer av gangen. Resten fungerer. Er ettermontert xenon i grøftelys av tidligere eier. Der fungerte ikke den ene pga kabelbrudd, dette har kommet etter jeg utbedra det kabelbruddet, samt da røyk den andre grøftelys pæra på den siden alt var i orden. Så har jeg et spørsmål om eksos på disse, min ryker noe så enormt syns jeg. Den ryker også når motor er varm ved gasspådrag (skikkelig røyksky) men den ryker nesten ingenting ved jevn gass f.eks cruise controll. Minner meg om gåen toppakning. Men alt fungerer egentlig bra. Har ikke endret seg i kjølevæske nivå siden jeg kjøpte denne bilen tidlig i fjor. Temp ligger jevnt og fint rett over 80 stripa. Nettopp skiftet olje og filter og det var like ille etter det. Den har brukt litt olje så kan det være det eventuelt? Skjønner ikke helt om hva som eventuelt kan være galt. Quote
Recommended Posts