ikiz Posted January 17, 2018 Posted January 17, 2018 Hei, er det mulig å resete service varslet på en CLA 180 Shooting Brake selv? Bilen var på Mekonomen for service og de fikk det ikke til.. Må jeg virkelig kjøre til et Mercedes verksted for å fikse dette? Takknemlig for svar! Quote
Classic Posted January 17, 2018 Posted January 17, 2018 Dette bør de gjøre på Mekonomen... Hadde ikke turt å ta min Mercedes på service hos et verksted som ikke har kompetanse til å resette servicevarsel en gang. Quote
ikiz Posted January 17, 2018 Author Posted January 17, 2018 Dette bør de gjøre på Mekonomen... Hadde ikke turt å ta min Mercedes på service hos et verksted som ikke har kompetanse til å resette servicevarsel en gang. Helt enig. Måtte ty til Mekonomen på grunn av økonomien, fikk nesten halv pris på jobben hos dem. Trodde virkelig de kunne dette da de skryter over sin kompetanse og garanterer at du beholder nybilgarantien. Spørs om jeg må innom et Mercedes verksted likevel da Quote
ikiz Posted January 18, 2018 Author Posted January 18, 2018 Du kan prøve den: Tusen takk! Det fungerte dessverre ikke da Vet ikke hvilken CLA det der er, men ser den har et annet ratt. Quote
utlending Posted January 18, 2018 Posted January 18, 2018 Da prøv å skrive inn i søkefeltet f.eks: mercdes CLA service reset. Quote
Recommended Posts