mbergan Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 Hei, Prøvekjørte en W205 C63 S denne uken. Til min store overraskelse så var det ikke dab i bilen. Hvilke muligheter finnes for ettermontering? Ønsker helt 100% orginalt MB i dette tifelle. Quote
Odin E Posted January 23, 2018 Posted January 23, 2018 Hei, Prøvekjørte en W205 C63 S denne uken. Til min store overraskelse så var det ikke dab i bilen. Hvilke muligheter finnes for ettermontering? Ønsker helt 100% orginalt MB i dette tifelle. Vil tro det er mulig å få det originalt på en så ny bil, men en kjapp telefon til merkeverksted gir deg sikkert svar Sent fra min G3112 via Tapatalk Quote
Toalmar Posted January 23, 2018 Posted January 23, 2018 Eventuelt ta kontakt med www.mdnav.no Han fikser saken for deg. Fikk ettermontert i min S204 for en tid siden. Virker veldig bra. http://mdnav.no/web/?product=originalt-mercedes-dab-dab-sett-ntg-5-og-ntg-5-x-plattform Quote
Recommended Posts