Solbakken Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Her er noe av det vi skal prøve å få til frem mot sommeren: MBE Innlandet 26.jan: nyttårsbord. Egon Lillehammer kl 19.00 Feb: Isbanekjøring med hele klubben. 7.mars: Gilberg, Brumunddal. Kl 18.00 7.-8. april: motorveteranene i hedemark / veteranbiltreff. 11.april: kjøring til Cafè Vestheim og møter oslo avd. Samkjøring nedover. Møtes på Cafè Vestheim kl 19.30, ca. 5.mai døl og dur på per gynt senteret. 9.mai: Conlogo med demonstrasjon av Swisswax på Lillehammer. Siste helga i mai: landstreff på Gol. 13.juni: Burger på Cadillac Diner på Tretten. Kl 18.00. 4.juli: skiblanderbrygga Gjøvik. Kl 18.00. Følg med på forumet og facebook, mere informasjon kommer der, og det kan dukke opp flere treff. Sent fra min LG-H870 via Tapatalk Quote
Tor Anton Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Mulig vi tar en tur til dte i Hunndalen å får demonstrert pedalboks på egen bil. Vi har fått invitasjon, så er interessen der så kan vi ta en tur Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Solbakken Posted January 13, 2018 Author Posted January 13, 2018 Det kan være av interesse ja. Sent fra min LG-H870 via Tapatalk Quote
Recommended Posts