Jandreas Posted January 7, 2018 Posted January 7, 2018 Hei! Er blitt en glad eier av en 2000mod. CLK cabriolet 200. En såpass gammel bil trenger deler, fortrinnsvis brukte. Jeg ser at det finnes "millioner" av deler til salgs men spørsmålet mitt er: kan jeg bruke deler som er beregnet til andre modeller enn CLK?? Jeg tenker på karosserideler, motordeler som dynamo, selvstarter og lignende og lykter!? Eller tips om hvordan finne ut ting selv? Mvh Jandreas. Quote
Tor Anton Posted January 7, 2018 Posted January 7, 2018 Ang motor så sitter den i ganske mange modeller. Understell er å noe som går igjen på mange modeller. Veldig mange sider på nett lar deg søker på skiltnummer da du søker etter bildeler. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Jandreas Posted January 8, 2018 Author Posted January 8, 2018 Ang motor så sitter den i ganske mange modeller. Understell er å noe som går igjen på mange modeller. Veldig mange sider på nett lar deg søker på skiltnummer da du søker etter bildeler. Sent fra min D5803 via Tapatalk Sent fra min SM-A320FL via Tapatalk Quote
Recommended Posts