Hans Kåre Isdal Posted January 7, 2018 Posted January 7, 2018 folkens. berre digger hydro2 Etter eg behandla bilen med det er det fin i lakken. god dybde og alt vaten er vekk i litt fart. også i meget masse regn, er det faktisk ikkje anna enn små dråper på siderutene. front ruta er det nesten ikkje behov for visker heller. Og dette er også besparelse. Ein vask for var: dobbelt så masse prikbort. og min 5 min før eg kunne spyle av. ei god bøtte med god såpe, som var god men ikkje for drø\øy i bruk. i sjølvask ville dette koste ca 40 kr i spyling. og ca 30 min til 1 time i forbruk. no med hydro 2 og samme type såpe i den serien. kalla reset. er det 1 kor i bøtta. drøøyy. maks 1 min med forvask. spyle av og bilen er omtrent rein. deretter handvask der alt med avspyling inkl. forvask er 15 min!. på vinter tid. så preller alt vaten av bøde glass sider og i alle korker også felgene er meget enkle å holda bra. Og dette var i vinter og salt dritt. alså dette koster. men holder minst til 10 biler, seier bilpleiekongen. kan bekrefte det. men bil vask er gått frå å bruke 1 t i vsk og 40 kr i spyling og ein del såpe. til 15 kri spyling og 15-20 min i vaske tid. der såpa varer meget lenge. og prikbort er omtrent eleminert. dette er masse innsparing over tid. bilder kommer, mulig også filmsnutt. Quote
Hans Kåre Isdal Posted January 9, 2018 Author Posted January 9, 2018 ok. feil bil men rett produkt. tok nye picupen til jobben å behandla den før den fekk striper...den er 1 mnd gammel. så i dag blei den behandla. Her er biler. bekalger, ingenfør etter bilder då eg skulle vise det for sjefen. så eg sette ønskeliste på kva eg har lyst til å handle inn. og då blei det bort prioritert. MEN her er i alle fall resultatet. og har hatt det på lakk. karmer. skjermer og pynte felger. Quote
Hans Kåre Isdal Posted January 9, 2018 Author Posted January 9, 2018 godt fornøyd eg. i alle fall sidan dette er lakk på ein ford transit. Quote
Hans Kåre Isdal Posted January 17, 2018 Author Posted January 17, 2018 I går fjerna eg riper og polerte opp Ford transoten på jobben og hadde på hydro2. Og den blei påføt i snør vær 0 C og vannslangen på jobb var godt egna..resultatet var meget tilfredstilande. Dansen var bra slitt i lakken. Mo meget bedre Quote
Recommended Posts