DanAue Posted January 5, 2018 Posted January 5, 2018 Hei! Har problemer med at bilen min ikke vil starte i kulden. Har fått start på den med startgass, og når den først er i gang så sviver den helt fint. Men problemet er å få start. Har skiftet glødeplugger, sjekket alle sikringer + gløderelè og hovedenhet til gløding. La ut et bilde på en facebook gruppe fordi jeg lurte på hva dette var (vedlagt bilde). Fikk beskjed om at dette var en nødstopp og at det kan være den som er feilen. Kan dette stemme? Og lurer også på hvor jeg eventuelt kan få tak i en ny? Quote
Jana Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 Trykker du den inn, slipper du luft inn I systemet og motoren vil stoppe. Så ja, denne innretningen er en nødstopp hvis ikke nøkkel virker. Blir den trykket inn vil den senere ikke være tett og må byttes. Prøv å plugg slangen så har du isolert problemet. Delenr står på ventilen, levert med slanger, nye oringer må til. Motornr avhengig. Vedlegget er et eksempel.Abschalt_.pdf Quote
Recommended Posts