Davor Posted January 5, 2018 Posted January 5, 2018 Hei folkens,drivstoffpumpa på min W211 2005 modell er gåen.Lurer på hvilken side av tanken ligger pumpa? Det er 2 lokk på drivstofftanken,den ene skal være pumpa og den andre skal være materen og filter.Jeg spørr fordi jeg bestilte på nett delen men jeg tror jeg fikk feil,fikk mater delen og ikke pumpa. Er dette her som er drivstoffpumpe? https://www.autodeler.co.no/vdo/1736390 Quote
Tor Anton Posted January 5, 2018 Posted January 5, 2018 Naturlig å tro det er bensinslange og ledninger på ei bensinpumpe Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Davor Posted January 5, 2018 Author Posted January 5, 2018 Naturlig å tro det er bensinslange og ledninger på ei bensinpumpe Sent fra min D5803 via Tapatalk Lettere sagt enn gjort På begge sidene er det både ledninger og slanger,eneste forskjell er at den ene har plast deksel mens den andre har det ikke.Her er bilde av høyre side. Quote
utlending Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 Den er jo bensinpumpa Den du linket (Autodeler.co.no), tidligere, den er også bensinpumba. Pumpa sitter på passasjer side, hvis jeg husker riktig. På andre siden kommer ut en slange, som går til motoren. Quote
utlending Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 Jeg kan ta bilde og laste opp i morgen av den, som jeg byttet på en W211 200K (2007 modell), hvis den hjelper Quote
Tor Anton Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 Det er en pumpe på hver side av tanken tenker jeg. Er det på flere modeller ihvertfall Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Recommended Posts