Jump to content

Recommended Posts

Posted

MB E-200 99 modell (W210) - Sentrallås slutter å fungere. Hvis jeg tar av polet på batteriet på bilen nullstiller den seg på en eller annen måte, fungerer noen dager/uker, men så slutter den å fungere igjen. Hva kan det skyldes?

Posted

Har nøkkel med "sverd", ja. Men "sverden" går ikke inn i tenningslåsen. Kun laser-delen. Altså man får også startet bilen uten den mekaniske delen/sverden.

Kjøpte ny nøkkel for kanskje 3år siden.

Posted

Sjekka i boka her. Dersom du har den svarte nøkkelen, skal du bruke låsehaka for nøkkelsverdet og trekke ut nøkkelsverdet. Altså andre veien av det du gjør får å låse opp dør med sverdet. Når du har sverdet fritt ute, skal du stikke spissen av sverdet inn 90 grader på toppen, og forsiktig vippe ut toppen med batteriholderen.

WP_20180104_17_09_07_Prob.thumb.jpg.aea9f491d033681918c1817874c80ab8.jpg

Posted

Det er jo ikke batteriet på nøkkelen som er problemet. Jeg vet hvordan jeg bytter den og har byttet batteri uten resultat.

Eneste som hjelper er å ta av og på kontakten/polet på batteriet på bilen og da fungerer sentrallås i noen dager/uker for så å dø ut igjen.

Posted

Da er vi tilbake til svar #2

Edit:

Beklager maset om batteri, jeg leste det ene svaret på mobilen, og oppfatta at du sa det ikke var batteri i fjernkontrollen. (det finnes faktisk biler som ikke har batteri i fjernkontroll)