Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg synes denne er for god til å gå i pressa, så dersom noen vil overta den for høystbydende over vrakpant så gi meg et hint. Den er kjørt ca 280000km, nesten ingenting :) Flott bil, med ganske lite rust.

Bilen skal på EU kontroll i April 2018, og er fortsatt forbasket god å kjøre. Det er en elektrisk gremlin som forstyrrer can-bus kommunikasjonen, og vi må resette den fra tid til annen med å koble fra batteriet. AC fungerer utmerket, så da gjør det ikke så mye at takluken ikke virker... 

De 18" felgene med nesten nye dekk følger med for 2000kr ekstra, to sett felger med moderat brukende dekk følger med.

mb_e200.thumb.jpg.5f45a9263024be5de7e8f63f65a906b9.jpg

Posted

De ser bra ut til å være en 210.... Det er rust i fasen nede på døra men ikke mye, bilen fikk seg en omgang med linolje for et par år siden og det stoppet det meste. Er et par rust roser på bilen, men den som sier han har en rustfri 210 har ikke sett etter...

Posted

Det betales vel pr måned nå, så jeg kommer til å beholde skiltene på til den går i pressa. Har litt utfordringer med 211en så jeg kan plutselig trenge den noen dager :)

Det som er viktig er at den ikke står med skilter etter EU fristen.

Posted

Såg det var dagsbøter på biler med skilt, men uten forsikring/nye årsavgiften.

Trenger to bakdører og bakluke ihvertfall, så hvis det er helt er den int. Er det barneseter baki?

Sent fra min D5803 via Tapatalk