_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 19, 2017 Posted December 19, 2017 Hei! Prøver å justere skjermer og panser, men får det ikke slik jeg vil ha det. Kan noen ta noen gode bilder på hvordan det EGENTLIG skal se ut? Hiver ut noen bilder av hvordan det ser ut for øyeblikket, og fra de steder jeg ønsker å se bilder fra Hvor langt ned skal skjermen ned her på to sider? Hvor stor er gløppa her? På høyre side, så får jeg panseret ned i flukt med skjermen, mens på venstre side er den for høy. Jeg får ikke panseret lengre ned her. Men det ser ut som om jeg må vri panseret, å da kan det hende den justeres ned automatisk i bak kant. Takknemlig for svar og ikke minst bilder Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 20, 2017 Author Posted December 20, 2017 Nå se nå hjelper det... Knotete! Quote
tommern57 Posted December 20, 2017 Posted December 20, 2017 Detta tar tid, det veit jeg fra jeg hadde min i betar. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 21, 2017 Author Posted December 21, 2017 Jeg begynte å lure på om panseret var originalt. Måtte av med skjermene å begynne helt på nytt Quote
Recommended Posts