Jump to content

Recommended Posts

Posted

maxresdefault.jpg

Hva syns folket om nye CLS?

Kommer ikke som shooting brake lenger, og har mistet hoftene.

Men må si jeg liker retningen desgnet til MB tar i det siste. A og CLA skal vel dele dette designspråket som jeg syns er litt sprekere enn E og C.

Tror nye AMG 53 blir suksess.

MVIMG_20171128_151148_sg.jpg

Sent fra min WAS-LX1 via Tapatalk

Posted

Likte fronten veldig godt, men hekken trenger jeg tid på. Baklyktene så små og komprimerte ut. CLS'en burde hatt de mer utover siden.

Interiøret er identisk med E-klasse sitt, kjedelig å få samme interiør i flere biler. Dessverre får den ikke topscore hos meg nei, da bruker jeg heller penger på en W222 facelift.

Posted

Likte fronten veldig godt, men hekken trenger jeg tid på. Baklyktene så små og komprimerte ut. CLS'en burde hatt de mer utover siden.

Interiøret er identisk med E-klasse sitt, kjedelig å få samme interiør i flere biler. Dessverre får den ikke topscore hos meg nei, da bruker jeg heller penger på en W222 facelift.

Enig vedr baklyktene, men skal ikke være for bastant før jeg har sett den live. Men i utgangspunktet, vil du ha en bil som ser lav og bred ut - la baklyktene strekke seg ut litt.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Posted

Hadde store forventninger til denne, da jeg har lyst på CLS igjen....men skal vente med endelig dom etter å ha sett den LIVE.

Skuffet over baken....hadde forventet mer fet design ala S Coupe, den nye facelift der er så grom med OLED bak-lyktene.

Interiøret helt som E trekker også ned..... så frister mer med en w222 nå ja....

Posted

Jeg kjører nå først CLS utgaven på 8. året. Er fortsatt meget fornøyd, har ingen planer om å kjøpe de modellene som er kommet etterpå, men liker denne meget godt.

Så tenker nok det blir en slik en.....

• Like 1
Posted

Det var førsteutgaven som fikk meg til å si "WOW". Husker jeg så den første gang live inne på flyplassen i Frankfurt. Det som er kommet etter denne, har stort sett vært pussing på det opprinnelige designet og har gitt meg veldig lite.

• Like 1
  • Thanks 1
Posted

Førsteinntrykket var for meg wow, men synes fronten er litt for lik Ford

hqdefault.jpg

Ford_Credit_Homepage.jpg

Men setter man godviljen til, kan også fronten assosieres med andre mer muskelbunter

cq5dam.web.768.768.jpeg

Det nok vanskelig å finne det ultimate og noe nytt design

• 4 months later...
Posted

Så denne live hos forhandler i går. Hekken har jeg vent meg til og liker den godt nå. Jeg er en av skeptikerne ift. de store skjermene, på bilder synes jeg ikke de ser særlig godt integrert ut. Men i virkeligheten synes jeg det så langt bedre ut.

Men hva skjer med hjulene...? De stikker jo altfor lite ut, altså for høyt innpress. Det ødela mye av designet etter min mening. Burde ha gått litt mer i flukt med skjermene. Ser det best når du ser bilen forfra/litt på skrå. Ikke så lett å se på bilder.

• 8 months later...
Posted

Synes den så rimelig fet ut, jeg. Sett fra siden, så minner den jo litt om w219. Og det er den peneste CLS så langt. (Litt "farget" siden jeg har en W219 i garasjen, men...  :lol: )