Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen her som har noen erfaring fra dette ?? evnt tips og råd å komme med ??

Fikk beskjed idag fra BOS om att foringer på stabstag høyre og venstre side, samt øvre bærekule høyre side bør byttes...

Ellers var bilen i top stand, fikk feil på noe instrumentbelysning, samt lys manglet i hjul for lufteventiler i kupeén... Ikke sikker på hvorfor det var "feil" men... Nå får jeg ihvertfall IF bruktbilforsikring...

Posted

når det gjelder foringer i stabstag så byttes hele lenke armen kjapp grei sak som du gjør selv om du liker å kan skru litt,man bytter da på begge sider stagene koster vel ca 150 kroner hos auto trio.når det gjelder øvre bære kule så er det greit å få gjort av noen med spes verktøy ikke noen stor sak det heller men la noen gjøre det på et verksted som kan det :)

Posted

når det gjelder foringer i stabstag så byttes hele lenke armen kjapp grei sak som du gjør selv om du liker å kan skru litt,man bytter da på begge sider stagene koster vel ca 150 kroner hos auto trio.når det gjelder øvre bære kule så er det greit å få gjort av noen med spes verktøy ikke noen stor sak det heller men la noen gjøre det på et verksted som kan det :)

Mener du att jeg trenger noe mer enn en kulelbolt gaffel evnt kuleboldavdrager..

Posted

er en stund siden det blei gjort på min husker bare at jeg og en kompis skulle gjøre det å vi tok lenke armene det andre tok gutta på et merce verksted seg av. :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...