Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ny bil, ca 2 måneder gammel med sort optikk-pakke. Tenkte på forhånd at det sikkert ville bli vanskelig å holde den sorte, blanke frontleppa pen. Vel, det stemmer.. Masse overflatestriper selv med skånsom vask med riktige vaskehansker og microfiber til tørk.

Noen som har tips til middel som kan brukes til å fjerne dette? Mulig det er et slags plastbelegg? Plast-X kan kanskje fungere..?

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Posted

Vanskelig å si når man ikke har sett dette og kjenner materiale og overflatebehandlingen, men om du får fjerna det, hadde det kanskje vært et område å legge klar steinsprutfolie på?

Posted

Vanskelig å si når man ikke har sett dette og kjenner materiale og overflatebehandlingen, men om du får fjerna det, hadde det kanskje vært et område å legge klar steinsprutfolie på?

Ja, har tenkt tanken. Får nok fjernet det, bare jeg har riktig utstyr. Mulig vanlig polish også funker. Blir nok først å se på det til våren... Er litt som midtkonsoll i "pianolakk", se litt hardt på det, så blir det striper

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk