Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er vel ikke så lik den du har avbildet der.

Men håper de har fått skjult det meste som er nissan i bilen.

Ta litt bilder og del med oss, jeg er spesielt interessert i interiøret.

Posted

Jeg så bilen i Frankfurt på IAA, og jeg prøvesatt den og ble ikke veldig imponert over bilen, og hadde nok kjøpt en VW Amrok lenge før jeg hadde vurdert X-Klasse.

Det er for mye jalla og for mye Nissan spesielt innvendig. samme konseptet som Citan. som er en Renault Kangoo.

Jeg skjønner at Daimler ønsker lavere utviklingskostnader, men folk som tror de får en Mercedes blir sikkert lykkelig.

Jeg tror den kommer til å selge bra og jeg håper de blir fornøyd de som kjøper.

Posted

Håper også at de klarer å få girvelgeren vekk fra midtkonsollen neste år. Det er en av de tingene som virkelig avslører at det er en kamuflert Nissan..

Posted

Kan jo bli en slager for formenn og kontorfolk som skal ut i felten.

Tror den blir for dyr til vanlige servicejobber osv. Da er ford og isuzu et bedre valg.

Tror denne blir å kjenpe hardt mot Amarok som er en veldig fin bil. Håper jeg tar feil. ;)

Sent fra min WAS-LX1 via Tapatalk

Posted

Lurer på hvordan prisforskjellen på delene vil bli, Nissan vs Mercedes-Benz  :D

Tja, med de avsindige, hinsides deleprisene til Nissan kan det fort hende at MB-delen blir billigere.

Posted

Kan kanskje bli tøff hvis en får på litt bredding og grove terreng dekk ala konseptbilen:

mercedes-benz-concep-30_1600x0w.jpg

Synes foresten å huske å ha lest et sted at /8 ble solgt som pickup i Argentina av Mercedes selv. Kunne forøvrig vært kult med en "australsk" UTE bygget på f.eks. E klasse :D