Jump to content

trenger noen som kan..........

Recommended Posts

Posted

Har to ting jeg kunne tenke meg og få til på bilen(w212 sedan 2015 )  det ene er lukking av bagarsje lokket fra nøkkelen - kjenner til stv har dette . får svar i Norge / Sverige att de ikke har lov til og gjøre det på sedan . Men det kan gjøres - men får ikke bestukket noen- som kan gjøre det . Nr 2 blink lysene - få de til og "vandre" slik us modellen har . begynner innerst og vandrer utover - foran begynner det oppe og slutter nede ......

Posted

Jeg har aldri sett dynamiske blinklys på 212, og etter litt googling finner jeg ikke annen informasjon enn om ettermarkedstilbydere. Det ser dog ganske kult ut:

Hva gjelder lukking av bagasjelokket fra nøkkel har jeg aldri sett dette bli gjort originalt - hverken på stasjonsvogn eller sedan. Jeg hadde tidligere en modul som tillot dette ved å trykke tre ganger på en av knappene, men den kom følgelig fra en ettermarkedsleverandør. Dersom det er mulig på stasjonsvogn betyr det ikke at det enkelt kan kodes inn i en sedan heller, så det kan tenkes at "lov" i denne sammenheng ikke handler om sikkerhet men om mulighet.