Hans Kåre Isdal Posted November 19, 2017 Posted November 19, 2017 Har no eit pågåande prosjekt med biltema sin hurtig glans. Koster 70 kr. så topp er den ikkje, men kor dårlig er den?. så langt har eg tatt på min og mi svigermors skoda rapid. svart. uten nok lakerns og slikt. Min er jo voks på. men tester no helst varighet, så glans. svigermor sin bil er bra endå etter 5 dager...det er det som eg har å visa til beklaglig vis. min som brukes meir. varer den ca 2 veker. skiten fester seg litt lett på den syns eg. Men den er ikkje galen heller for 70 kr. men då samenlikner eg nok med skikelige produkt som varer 2 mnd. så no får eg sjå kva skodaen viser sidan den kun har blitt testa i 5 dager. Andre som har prøvd denne hurtigvoksen?. Quote
ALiland Posted November 21, 2017 Posted November 21, 2017 Jeg er godt fornøyd med den, billig og tilgjengelig. Perfekt å vaske bort fugleskitt med. Men jeg ser ikke noe poeng i å bruke den over hele bilen, da syns jeg en en våtvoks på sprayflaske gjør en god jobb. Jeg vokser med collinite og bruker både sonax (som jeg syns er best) turtle og biltema sin sprayvoks til vedlikehold etterhvert. Sent fra min WAS-LX1 via Tapatalk Quote
Hans Kåre Isdal Posted November 22, 2017 Author Posted November 22, 2017 taker for svar. då skal eg jakte våtvoks. og ha den som "flekkvask". Quote
Hans Kåre Isdal Posted March 24, 2021 Author Posted March 24, 2021 det er denne eg har prøv ut. det vil seia den eldre utgaven. fungerer på fugleskit og slike merker. kjempe med microfiber klutt. kjøpt det og ha det i bilen. Quote
Recommended Posts