Jump to content

Bildegalleri fra besøk hos Carspa Oslo - 15/11 2017

Recommended Posts

Posted

MB Entusiastklubb - Besøk hos CarSpa Oslo - 15/11-2017

Mercedes-Benz Entusiastklubb på besøk hos CarSpa Oslo, mange møtte opp og det ble et flott møte med gutta hos CarSpa som viste oss både teknikker og produkter for vedlikhold på skinn produkter, ellers en flott omvisning i de fine lokalene til CarSpa...

Ble også servering av vaffler - frukt - kaffe og leskedrikker... Flott og interessant treff...  :D

https://ole-arne.smugmug.com/Bil-Treff/MB-Entusiastklubb-Bes%C3%B8k-hos-CarSpa-Oslo-1511-2017/

Posted

Synd jeg ikke fikk vært med, skulle vært moro å lært litt mer om skinnpleie. Klare å fine bilder du tar!

Ja, du skulle vært med, virkelig lærerikt.. Teknikker og kunskap om skinnpleie er gull vært for hvermann..

Mange penger spart på og kunne utføre velikehold og rens selv  :)

Takk for hyggelig tilbakemelding på bildene..

mvh

Ole Arne

Posted

Vi avtalte med Car Spa at det blir flere treff og at det neste treffet hos de blir å gå enda dypere inn i dette med skinnpleie. Hvordan kan man selv med relativt enkle midler restaurere skader på skinninventar og hvordan man effektivt kan forebygge skader.

Som noen av bildene til Ole Arne viser så er det behov for å få gjort noe med skinninventaret i flere biler, for min egen del så viser bilde nr. 30 førersetet i GLen min.. :)