cybercowboy Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 Hallo, tråler litt evilbay, etter å ha forkastet android HU, for nå, og ser det er en ntg1 versjon uten fakra kontakt, bakpå. Hvordan i huleste får den signaler fra fm/gps antenne, på taket? Quote
Marevan Posted November 15, 2017 Posted November 15, 2017 Audio gateway bak vs tar seg av det:) Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
cybercowboy Posted November 16, 2017 Author Posted November 16, 2017 Audio gateway bak vs tar seg av det:) Sent from my SM-G920F using Tapatalk Vil det da si at antenne kabel, som går til min aps50, bare kan ligge og slenge, uten at jeg må trekke den tilbake til AGW i bagasjerommet? Quote
Sven Håkon Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 COMAND NTG1 er i prinsippet bare et display, det meste skjer i bagasjerommet. Quote
cybercowboy Posted November 16, 2017 Author Posted November 16, 2017 COMAND NTG1 er i prinsippet bare et display, det meste skjer i bagasjerommet. Klar over det Det som forvireer meg er mangel på fakra kontakt og hvordan skal jeg få inn radio signaler, hvis jeg bytter ut min asp50 med ntg1. Noe som skal være direkte swop. Quote
cybercowboy Posted November 16, 2017 Author Posted November 16, 2017 Hvilken årsmodell er bilen din? '07 w211 Quote
Sven Håkon Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 Merker at det er lenge siden jeg leste meg opp på dette, men du har jo helt rett i at det bare skal være plug'n'play - følgelig kommer nok FM-signalet inn i audio-gateway og ikke enheten fremme. Asbjørn her på forumet gjorde samme operasjon for et par år siden og lurte på det samme - han skriver ikke eksplisitt hva han gjorde, men nevner kun nav-drive som ekstra komponent: http://www.mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=64612.0 Quote
cybercowboy Posted November 18, 2017 Author Posted November 18, 2017 Merker at det er lenge siden jeg leste meg opp på dette, men du har jo helt rett i at det bare skal være plug'n'play - følgelig kommer nok FM-signalet inn i audio-gateway og ikke enheten fremme. Asbjørn her på forumet gjorde samme operasjon for et par år siden og lurte på det samme - han skriver ikke eksplisitt hva han gjorde, men nevner kun nav-drive som ekstra komponent: http://www.mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=64612.0 Takk for svar og tips. Quote
Recommended Posts