Erling B Posted February 11, 2007 Posted February 11, 2007 Hei. Skal snart sette i ny bakrute på 280se`n min. Noen som har erfaringer med dette? Noen triks eller stoff som er bra er jag glad for tips!?
FrodeS Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 Hei. Skal snart sette i ny bakrute på 280se`n min. Noen som har erfaringer med dette? Noen triks eller stoff som er bra er jag glad for tips!? få noen til å hjelpe deg. Sett pakningen inn med litt olje eller noe sånt, og legg et tynt tau av noe slag inni. Få medhjelperen til å dytte ruta inn, mens du drar tauet ut av pakningen, så den "vipper" over kanten og låser fast.
Thomas Madsen Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 Hei. Skal snart sette i ny bakrute på 280se`n min. Noen som har erfaringer med dette? Noen triks eller stoff som er bra er jag glad for tips!? få noen til å hjelpe deg. Sett pakningen inn med litt olje eller noe sånt, og legg et tynt tau av noe slag inni. Få medhjelperen til å dytte ruta inn, mens du drar tauet ut av pakningen, så den "vipper" over kanten og låser fast. Pass VELDIG godt på å ikke ta for tynt tau også, da skjærer du bare igjennom gummilista... vi brukte tau som var ca 3mm i diameter, også brukte vi salo som "glidemiddel"
Erling B Posted February 12, 2007 Author Posted February 12, 2007 Takk for gode tips! Ny bestilte pakninger kom idag. Så snart er jeg klar! Klør i fringrene til å få den klar igjen..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now