Frode Sørensen Posted November 8, 2017 Posted November 8, 2017 Hei! Vi er klare for et onsdagstreff igjen og denne gangen kjører vi treff hos en samarbeidspartner hvor vi møtes hos CarSpa i Oslo for å se på hvordan de jobber med restaurering av skinninteriør i biler. Det blir lett servering og vi håper at mange kan bli med oss til CarSpa! Firma: Car Spa Adresse: Konowsgate 67B, Oslo Dato: Onsdag 15. november Tidspunkt: kl 1800 Vi vil gjerne ha tilbakemelding fra de av dere som tar dere en tur på dette treffet. Det er veldig fint om dere kontakter oss på mail, oslo@mbentusiastklubb.no, på Forumet i tråden om dette treffet eller på våre sider på Facebook. Med vennlig hilsen Styret i Lokallag Oslo Mercedes-Benz Entusiastklubb Quote
FrodeS Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 Håper jeg får tatt turen. Må se an litt med håndballtrening for vesla her Quote
Frode Sørensen Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 Det hadde vært hyggelig Frode. Quote
Frode Sørensen Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 Her er en liten oppdatering for treffet. Vi har av Car Spa fått en bøtte med bilpleiemidler med verdi på kr. 1.000,- som vi trekker blant de medlemmene som møter på treffet. Så ta med deg en venn eller bekjent og møt oss på treff hos Car Spa! For de som ikke er medlemmer, men ønsker å bli det, så er det mulig med innmelding på stedet. Da er også medlemsskap i 2018 inkludert. Quote
OleArneS Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 Vi vil gjerne ha tilbakemelding fra de av dere som tar dere en tur på dette treffet. Det er veldig fint om dere kontakter oss på mail, oslo@mbentusiastklubb.no, på Forumet i tråden om dette treffet eller på våre sider på Facebook. Jeg kommer, har en jobb i Sandefjord i morgen, men tror jeg blir ferdig såpass tidlig at jeg rekker dit til kl 1800 Quote
Recommended Posts