LarsKaasa Posted November 8, 2017 Posted November 8, 2017 Jeg kjøpte denne 280 CE 1982 modellen i september. Dette er min første Mercedes. Utrolig fornøyd med bilen så langt. Det ble kjørt opp noen tanker før blien ble parkert nylig. Ser allerede frem til neste sesong Quote
Tor Anton Posted November 8, 2017 Posted November 8, 2017 Denne bilen vil jo Ylvis låne Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Stig Posted November 8, 2017 Posted November 8, 2017 Nais! Flott farge! Åssen funker de moderne vindusviskerne forresten? Min egenerfaring er at denne type viskere ikke visker hele ruta på passasjersiden, da de er så stive at det er et lite gap helt til høyre i ruta. Er det slik hos deg og? Quote
Wicky Posted November 8, 2017 Posted November 8, 2017 Grattis med en av de vakreste coupeene gjennom tidene... Savner fremdeles min og angrer bittert på at jeg solgte den... Quote
OleArneS Posted November 8, 2017 Posted November 8, 2017 Gratulerer med flott klassiker, denne får du mye glede av Quote
LarsKaasa Posted November 8, 2017 Author Posted November 8, 2017 Nais! Flott farge! Åssen funker de moderne vindusviskerne forresten? Min egenerfaring er at denne type viskere ikke visker hele ruta på passasjersiden, da de er så stive at det er et lite gap helt til høyre i ruta. Er det slik hos deg og? Hyggelig dere liker bilen må bare innrømme at jeg ikke har prøvd de noe særlig. Har ikke vært noe spess regn etter jeg bytta. Trur ikke jeg har det problemet du nevner at viskeren ikke ligger etter ruta hele veien. Eneste jeg la merke til var at de kunne vært ørlite lengere. Quote
LarsKaasa Posted November 8, 2017 Author Posted November 8, 2017 Denne bilen vil jo Ylvis låne Sent fra min D5803 via Tapatalk Hadde de startet med denne innspillingen en måned tidligere hadde det sikkert ikke vært noe problem. Nå er min og de fleste av disse bilene satt inn for vinteren. Quote
Olaf Posted November 9, 2017 Posted November 9, 2017 Utrolig lekker fargekombinasjon, og den ser jo nesten ubrukt ut innvendig! Velkommen i W123-mafiaen, Lars! Med vennlig hilsen, Olaf Quote
LarsKaasa Posted November 9, 2017 Author Posted November 9, 2017 Utrolig lekker fargekombinasjon, og den ser jo nesten ubrukt ut innvendig! Velkommen i W123-mafiaen, Lars! Med vennlig hilsen, Olaf Takk for det Olaf, er velidig fornøyd med denne combo’n. Bilen ble trekt om for noen år siden, derfor er den så strøken inni 👍 Quote
Dagis Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Fine bilder av veldig flott vogn! Klassisk bil. Quote
Recommended Posts