Blackhills Posted November 7, 2017 Posted November 7, 2017 Etter bytte av nedre bærebro bak på høyre side så får jeg ESP varsel i dispayet etter å ha kjørt ca 15-20km. Ikke noe varselys. Gjentar seg hver gang jeg er ute å kjører. Har brukt en icarsoft MBII for å lese ut feilkoder: Fault in CAN communication controlunit N93 (C152E) Steering angle sensor N49 (C11BA) Noen som kan si noe mer utdypende eventuelt komme med forslag? Kan jeg bruke MBII til å deaktivere SBC ved bremseskive/klosse bytte? På forhånd takk Sent fra min Lenovo YT3-X50L via Tapatalk Quote
KennethJ Posted November 7, 2017 Posted November 7, 2017 Du kan prøve å kalibrere styrevinkelsensor først, hvis ikke det funker kan det dessverre hende det er feil på denne. Jeg mener du først skal svinge helt til venstre, deretter helt til høyre for å kalibrere.. Det er ihvertfall sånn man må gjøre når man bytter ut sensoren. Quote
Blackhills Posted December 13, 2017 Author Posted December 13, 2017 Du kan prøve å kalibrere styrevinkelsensor først, hvis ikke det funker kan det dessverre hende det er feil på denne. Jeg mener du først skal svinge helt til venstre, deretter helt til høyre for å kalibrere.. Det er ihvertfall sånn man må gjøre når man bytter ut sensoren. Forsvant etter bytte av tannstang samt indre/ytre styrestag og endeledd Sent fra min Lenovo YT3-X50L via Tapatalk Quote
Recommended Posts