Jump to content

Recommended Posts

Posted

Alt mellom 10 og 30 000 etter hvem du spør og hvorvidt du vil ha kvittering. Kanskje mer også. Alternativet er polen. Der har jeg sett priser på rundt 12 000 inkl. frakt til og fra polen.

Posted

Noen som veit hva det vil koste..? Skal lakkere bilen i en annen farge..  8)

Er det ikke bedre å bytte ut bilen i en annen bil?? Trodde du var litt misfornøyd med bilen i utgangspunktet?? I såtilfelle så blir vanligvis ikke bilen bedre med ny lakk... :wink:

Posted

Noen som veit hva det vil koste..? Skal lakkere bilen i en annen farge..  8)

Er det ikke bedre å bytte ut bilen i en annen bil?? Trodde du var litt misfornøyd med bilen i utgangspunktet?? I såtilfelle så blir vanligvis ikke bilen bedre med ny lakk... :wink:

Nei du det er jeg fullt klar over.. Om me ikke får fikset det som er gale med bilen så setter jeg den

bort og får gjort det... Så lakkerer jeg..,fikser innvendig...,turbo..,nye store felger osv osv.. 8)

Grunnen til at jeg ikke kjøper ny er at jeg ga skam mye for bilen og sitter fremdeles med mye

gjeld pån.. Pluss at jeg allerede har brukt masse masse penger på bilen.. Så derfor fikser jeg

heller denne som jeg vil ha den  8)  Vil jo ikke ha noe annet enn 124 CE uansett så :wink:

Bilen kommer til å bli helt sjef når jeg er ferdig :D :D  Håper jeg får begynt nå til sommeren :D

Posted

Håper du kan legge ut noen før og etter bilder, hvor du velger å få jobben gjort.

Evt total kostnaden på jobben utvendig/innvendig osv ..

hadde vært moro om vi kunnet følge restaureringen, Lykke til.  :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...