knopfler Posted November 3, 2017 Posted November 3, 2017 Hei Holder på å bygge om en sprinter 312D i alle retninger... skal bytte interiør fra 313cdi 2002 modell og har hele delebilen komplett. er det mulig å tilpasse ledningsnettet fra 02 modellen til å fungere med 312 ledningsnettet? 312 har ikke can bus så er nødt til å ha ecu fra 02 modellen til å virke for å få alle funksjoner i speedometeret... samtidig har 02 modellen fjernstyrt sentrallås, el vindu og noe ekstra jeg ikke husker i farta... 312 bilen er 4x4 så den er gull verdt for meg. tenker selv att jeg må kobble ecu fra 02 modellen inn på alt av oljetryks bryter,kjøleveske osv i lag med ecu på 312 for å få spedometer og vasel lys til å fungere... flytte åver motor gidder jeg ikke, og ikke skal jeg kjøpe ny bil heller fint om noen har litt innsyn! Mvh Victor Quote
Tor Anton Posted November 3, 2017 Posted November 3, 2017 Ikke mulig å tilpasse det gamle instrumentet til det nye dashbordet? Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
knopfler Posted November 7, 2017 Author Posted November 7, 2017 det kunne gått men er veldig mye større... må vel lage meg ett speedometer Quote
Recommended Posts