Mr. Nygård Posted November 3, 2017 Posted November 3, 2017 Vi har en 420 SE i lokallag Stavanger som ble kjøpt delvis nedplukket (kjempelurt). De aller fleste delene har jo en naturlig plassering, men kom over en pose med følgende delenummer: A1239193420 (Abdecklung). Det er nok et deksel av en eller annen art som forrige eier har kjøpt inn men ikke montert. Dette er som et puslespill for voksne. Quote
CHARLIE Posted November 3, 2017 Posted November 3, 2017 Artig puslespill Kanskje et par bilder kan hjelpe å identifisere delen? Quote
Mercedesmannen Posted November 3, 2017 Posted November 3, 2017 Du finner det ved å google delenr. Det er deksel høyre side på høyre forsete. Fordel å kjøpe EPC for et år mens dere holder på med bilen. Quote
FrodeS Posted November 3, 2017 Posted November 3, 2017 Jeg ser for meg dette som selskapslek på MBE sitt julebord Quote
Simen Malerbakken Posted November 3, 2017 Posted November 3, 2017 Bakre indre setefeste har et deksel det er dette. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 3, 2017 Posted November 3, 2017 Skriv deler på Google bilder, da får man som regel en indikasjon Quote
Mr. Nygård Posted November 6, 2017 Author Posted November 6, 2017 Takker for dette. Denne bilen er nysolgt i Norge. Lille julaften i 1985 var det en stolt herre i Oslo-området som hentet ut denne. Tydelig litt av det kjipe slaget. Lille V8'er, og kun elektisk førerstol. Passasjeren fikk justere setet sitt på manuelle måten. Men sperrediff det skulle han ha Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 6, 2017 Posted November 6, 2017 Hehe, det er mye artige kombinasjoner i Norge Quote
FrodeS Posted November 6, 2017 Posted November 6, 2017 Hehe, det er mye artige kombinasjoner i Norge Med tanke på prisene, så er det kanskje ikke så rart. noen eksempler fra min TDT, og dette var i 1992: El.sete: 10k pr. stk. Memory i tillegg til vanlig el: 10k pr. stk i tillegg. AC: 42k. Klimaautomat: 50k. Man sitter jo mest i førersetet. Quote
ALiland Posted November 6, 2017 Posted November 6, 2017 Egentlig burde jo passasjeren hatt el justering. Man har jo som regel samme fører i en bil og forskjellige passasjerer Quote
Stian Posted November 6, 2017 Posted November 6, 2017 Egentlig burde jo passasjeren hatt el justering. Man har jo som regel samme fører i en bil og forskjellige passasjerer Når jeg ser ut vinduet på jobb om morgenen er det veldig ofte motsatt. Føreren kan være både mann og kone, men passasjeren er alltid kona Far lar ikke mor kjøre når han sitter på måvite. Quote
tommern57 Posted November 6, 2017 Posted November 6, 2017 En skal alltid dele på festkjøring. Far kjører til festen og mor kjører hjem. Quote
Mr. Nygård Posted November 9, 2017 Author Posted November 9, 2017 Lakk prosjekt på gang? Prøver å fyre opp de andre andelseierne, men ja det er planen at det skal komme lakk på sparkelen du ser. Quote
Recommended Posts